خبرگزاری کار ایران

در چهارساله دولت یازدهم صورت‌گرفت؛

ایجاد اشتغال برای 28 هزار و 645 کرمانشاهی

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۰۹۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در چهار ساله دولت اول حسن روحانی زمینه اشتغال برای 28 هزار و 645 نفر در استان کرمانشاه مهیا شده است.

به گزارش ایلنا، نعمت الله حقیقی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در چهارساله اول حسن روحانی اقدامات بسیاری در این حوزه انجام گرفته‌است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در این مدت بیش از هزار و 151 مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری بیش از 15 میلیارد و یکصد میلیون تومان انجام گرفته‌است.

حقیقی تاکید کرد: در کنار این سرمایه گذاری‌ها زمینه اشتغال برای 28 هزار و 645 نفر در استان کرمانشاه مهیا شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مدت 320 پروانه بهره‌برداری با سرمایه 66 میلیارد تومانی و اشتغال 4 هزار 292 نفر به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: همچنین در این چهار سال بیش از 133 واحد و مرکز راکد و تعطیل شده صنعتی در استان کرمانشاه دوباره فعال شده‌اند که برای انجام این کار بیش از 386 میلیارد تومان هزینه شده است.

حقیقی بیان داشت: یکی از مهمترین این پروژه‌ها پتروشیمی چهارم واقع در اسلام آبادغرب بود که جواز تاسیس آن در این مدت صادر شد.

وی تصریح کرد: برای احداث پتروشیمی چهارم در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب در حدود 6 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: این مرکز تولیدی می تواند سالانه 730 هزار تن پلی اتیلن و پلی پروپیلن تولید کند.
حقیقی بیان داشت: همچنین در این مدت مجوز تاسیس کارخانه ذوب آهن سه میلیون تنی صادر شده است که اعتبار لازم برای این واحد هزار و  300 میلیارد تومان است.

وی میزان اشتغالزایی این طرح را نزدیک به هزار و 220 نفر اعلام کرد و عنوان داشت: همچنین در چند وقت پیش کارخانه خودروسازی در شهرستان کنگاور با اعتبار 57 میلیارد تومان راه‌اندازی شده که این پروژه نیز برای 200 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در سالجاری نیز 120 طرح صنعتی مهم در استان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد که سرمایه‌گذاری آنها  هزار میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز