خبرگزاری کار ایران

مهدی کشتکار سکاندار شهرداری لامرد شد

ایلنا: مهدی کشتکار با کسب سه رای به عنوان شهردار لامرد انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، اولین جلسه رسمی شورای شهر لامرد درحالی به کار خود پایان داد که دو مصوبه داشت و آن هم در رابطه با انتخاب شهردار جدید لامرد و سرپرست شهرداری بود.

مذاکرات اعضای پارلمان شهری با حضور تمامی اعضاء و خبرنگاران در ساعت ۹ شب روز شنبه (۴ شهریور) در صحن شورا آغاز شد و درویش صفری عضو شورای لامرد اظهار داشت: هدف ما خدمت مردم با همدلی و اتحاد در کنار هم بوده و خودمان در رابطه با شهرمان تصمیم بگیریم تا هم مردم از انتخابشان پشیمان نباشند و هم ما به عنوان نمایندگان مردم ، سربلند از شورا بیرون بیاییم و با هم عهد ببندیم که چیزی غیر از خدا و مصلحت مردم دنبال نکنیم.

جلسه شورای شهر

در ادامه خلیل بهادر عضو دیگر شورای اسلامی شهر لامرد با بیان اینکه محیط شهری لامرد درخور شهروندان لامردی نیست ، گفت: باید تلاش کنیم باتوجه به پتانسیل هایی که در این منطقه وجود دارد نیز حداقل ۶۰ درصد از نواقص ها و کمبودهای شهری را با کمک نماینده مردم و فرماندار و دیگر مسئولان به وضعیت مطلوبی برسانیم.

بهادر گفت: جمعیت شهری لامرد مطابق سرشماری افزایش داشته است و برای توسعه شهر مطابق با نیازهای شهری بایستی برنامه‌ریزی انجام شود و توسعه و پیشرفت شهر را با همکاری یکدیگر دنبال کنیم.

منصوری عضو دیگر شورا نیز گفت: شهر لامرد یک شهر خسته  است و همه معتقدیم که شهر باید نوسازی شود و توسعه یابد و مردم از ما انتظار دارند که در یک فضایی بسیار هماهنگ ، کار را انجام دهیم که در اولین جلسه ما این اتفاق بیافتد و در یک برنامه  زمانبندی شده در جلسات شرکت کنیم و مطابق با نظم ، کارها را به جلو ببریم.

همچنین لیلا بهزادی دیگر عضو شورا بر این عقیده بود که مطابق قانون باید شهردار در این جلسه مشخص شود.

بالاخره پس از یک وساعت ونیم بحث و بررسی درباره انتخاب شهردار، مهدی کشتکار با کسب سه رای (منصوری، صفری و بهزادی) توانست کلید شهرداری لامرد را به دست گیرد.

حکم رسمی مهدی کشتکار به عنوان شهردار منتخب لامرد توسط استانداری فارس صادر می شود و امروز شبانی نژاد؛ کلید شهرداری لامرد را تحویل چهره منتخب  شورای پنجم می دهد تا اینکه پروژه های مهم شهری شورای چهارم و طرح های جدید شورای پنجم را ادامه دهد و روند توسعه شهر را مطابق برنامه ها در پیش بگیرد.

 مهدی کشتکار شهردار جدید لامرد سوابقی از جمله رئیس و عضو هیات رئیسـه نماینـدگی سـازمان نظـام مهندسـی سـاختمان شهرسـتانهای لامرد و مهر در دوره های چهارم و پنجم ( سال ۸۹ تا کنون) ، ناظر پروژه های ساختمانی در شهر لامرد(سال ۸۸ تا کنون)، ناظر عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستانهای لامرد و مهـر( سـال ۹۳ تا کنون)، مســئول واحــد کنتــرل مضــاعف ســازمان نظــام مهندســی ســاختمان اســتان فــارس در شهرستانهای لامرد و مهر(سال ۹۵ تا کنون)، عضو کمیسیون بازبینی و کنترل نقشه های معماری در شهرستانهای لامرد و مهر و رابـط سـازمان نظـام مهندسـی سـاختمان اسـتان فـارس و کمیتـه اسـتاندار مصـالح در شهرستانهای لامرد و مهر را در کارنامه دارد.

اولین و مهم ترین وظیفه شورای شهر که انتخاب شهردار بود به پایان رسید و حال باید دید که مهدی کشتکار؛ جوان باسابقه و متخصص در امور شهری در ادامه کار پس از حسین شبانی نژاد، شهرداری لامرد را با چه برنامه ای آغاز خواهد کرد؟

گزارش: مرتضی عبداله زاده

کد خبر : ۵۲۸۷۷۹