خبرگزاری کار ایران

فرماندار ملارد مطرح کرد:

برخی واقعیت‌ها در فضای مجازی وارونه جلوه داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۳۱۶

فرماندار ملارد گفت: متاسفانه برخی واقعیت‌ها در فضای مجازی وارونه جلوه داده می‌شود و می‌طلبد خبرنگاران واقعی با اطلاع رسانی دقیق، مانع از ایجاد حساسیت کاذب و بی مورد شوند.

به گزارش‌ایلنا، بهمن خطیبی در نشست با خبرنگاران در این شهرستان، ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق توسط اصحاب رسانه، اظهار داشت: ما مدعی رفع تمامی معضلات و مشکلات در این شهرستان نبوده و نیستیم اما انصاف حکم می‌کند در انعکاس اخبار و گزارش‌ها، نقاط مثبت و اقدامات سازنده مسئولان و دستگاه‌های فعال در این منطقه نیز بازتاب داده شود.

وی افزود: بعضا در فضای مجازی واقعیت‌ها وارونه جلوه داده می‌شود و عده‌ای از گروه‌های خود سر با هدف تخریب و تسویه حساب‌های شخصی، بصورتی به مسائل، سو و جهت می‌دهند که آرامش و آسایش را از عموم سلب می‌کنند.

خطیبی عنوان کرد: در چنین بستر و شرایطی، نقش خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای واقعی بسیار برجسته و نافذ خواهد بود و قطعا با انعکاس توفیقاتی که با تلاش دستگاه‌ها و مسئولان ذیربط حاصل شده می‌توان شفافیت هر چه بیشتری را در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی ایجاد کرد.

وی افزود: فعالیت حرفه‌ای، اخلاق محور و دقیق رسانه‌ای، سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی به شمار می‌رود و به نظر بنده باید با همت مضاعف برای منافع و مصالح عمومی  در سطوح خرد و کلان و در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید تلاش شود.

خطیبی در ادامه با اشاره به نقش حائز اهمیت نشریات محلی در انعکاس اخبار محلی، منطقه‌ای و شهرستانی گفت: به اعتقاد بنده افزایش جرایدِ محلی در این شهرستان ضرورتی است که باید با ورود اصحاب رسانه دلسوز محقق شود و با در نظر گرفتن ظرفیت‌های بالقوه موجود در این منطقه از غرب استان تهران، همچون وسعت منطقه‌ای و کثرت جمعیتی به این واقعیت پی خواهیم برد که فعالیت تنها یک نشریه محلی در سطح شهرستان ملارد کافی نخواهد بود.

فرماندار ملارد در خاتمه یادآور شد: سطح و تراز خدمات انجام شده در این شهرستان و در ابعاد مختلف اعم از عمرانی، فرهنگی، اجتماعی انتظامی و... قابل توجه است و امید آن داریم رسانه‌ها و اصحاب خبر همچون گذشته با دقت نظر فزاینده نسبت به اطلاع رسانی در این خصوص، اقدامات لازم و مقتضی را از حیث خبر رسانی مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز