خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان اعلام کرد:

اختصاص ۶۵ /۴درصد از کل اعتبارات استان زنجان به شرکت آب و فاضلاب شهری

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۹۴۰

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان اعلام کرد : امسال ۶۵ /۴ درصد از جمع اعتبارات استان زنجان معادل ۱۳۲ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال به شرکت آب وفاضلاب شهری استان زنجان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اردشیر ابراهیمی ، امروز یکشنبه (15مرداد) با اعلام این خبر افزود : این میزان اعتبار در زمینه تامین آب شرب و اصلاح و بازسازی شبکه در شهر های استان هزینه خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد : امسال 4  پروژه تحقیقاتی شاخص در زمینه‌های بررسی‌تحلیلی وضعیت هزینه‌ها و درآمدهای جاری شرکت و ارائه راهکارهای علمی جهت اقتصادی کردن آنها در راستای اقتصاد مقاومتی، ضرورت‌سنجی استفاده از پلی­الکترولیت آنیونی در تصفیه­ خانه آب زنجان ، ارزیابی ریسک پروژه های عمرانی و اندازه­‌گیری کلیه عوامل زیان­‌آور در محیط کار و  بررسی فرصت­‌های سرمایه­‌گذاری و امکان­‌سنجی روش­‌های تجهیز و تامین منابع مالی و توسعه مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه­‌های آبفای زنجان با همکاری اساتید دانشگاه ها و کارشناسان صنعت به انجام می رسد.

ابراهیمی در ادامه افزود : امسال مراحل ارزیابی و برنامه ریزی برای انجام مصاحبه و استخدام 6 نفر از پذیرفته شدگان آزمون 22 اردیبهشت نیز انجام می شود که در این زمینه مدارک  پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت اخذ و پس از تائید نهایی مراحل مصاحبه و بکارگیری نیروها آغاز خواهد شد.

معاون برنامه ریزی شرکت آبفای استان زنجان همچنین اعلام کرد : برای نخستین بار اقدامات بدیع و بی نظیر در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان رخ داده که از جمله آن می توان به تدوین دستورالعمل اجرایی آموزشی در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان و همچنین انعقاد تفاهم نامه همکاری با بنیاد نخبگان استان زنجان و شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان اشاره کرد که هر دو طرح در بین شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی برای نخستین بار اجرایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز