خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای زنجان خبر داد:

یخ زدگی بیش از 50 مورد کنتور آب و انشعابات طی هفته گذشته در زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۳۹۹

مدیر امور آبفای زنجان گفت : با توجه به کاهش دما و برودت هوا 51 مورد کنتور آب و انشعابات مشترکین در هفته گذشته دچار یخ زدگی شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، داود رستمخانی مدیر امور آبفای زنجان ، امروز با اعلام این خبر ،گفت : به علت یخبندان 13 مورد یخ‌زدگی کنتور آب و 38 مورد از انشعابات در سطح شهر زنجان دچار یخ زدگی شده بود .

وی درباره آگاهی بخشی و آموزش در راستای محافظت از کنتور و تاسیسات آب به توزیع و پخش 5 هزار بروشور در بین مشترکین زنجانی اشاره کرد و گفت : 5 هزار برگ از این بروشورها نیز در بین مشترکین پخش خواهد شد .

مدیر امور آبفای زنجان تصریح کرد : این بروشورها با هدف ارائه راهکار برای حفاظت از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبرسانی مشترکین تهیه و در اختیار مشترکین قرار گرفته است .

وی افزود : با توجه به کاهش شدید دما در استان زنجان ، عایق بندی کنتور و تاسیسات بهترین اقدام برای جلوگیری از یخ‌زدگی کنتور است که مشترکین می توانند با عایق مناسب از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آب خود محافظت کنند .

رستمخانی خاطر نشان کرد: در صورت بروز یخ زدگی و شکستگی کنتور و تاسیسات هزینه تعمیر و تعویض کنتور برعهده خود مشترک بوده و شرکت آبفای استان هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد.

وی تاکید کرد: شهروندان به حتم مراقبت لازم را از کنتور و انشعابات خود داشته باشند و تا حد امکان برای جلوگیری از یخ‌زدگی آنها را عایق بندی کنند.

رستمخانی در ادامه تصریح کرد : در صورت مشاهده هرگونه یخ زدگی کنتور وتاسیسات از ریختن آب داغ و رساندن حرارت مستقیم برای یخ زدایی جدا خودداری کنند.

وی افزود: در صورت بروز هرگونه حادثه آب و فاضلاب در هر نقطه از شهر با سامانه 122 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز