خبرگزاری کار ایران

دستگیری پزشک قلابی در شهرستان سرباز / کشف انواع قرص و شربت از محل طبابت

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۷۲۸

فرمانده انتظامی سرباز از دستگیری پزشک قلابی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیامک مرادی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر طبابت و توزیع دارو توسط پزشک فاقد مجوز در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان سرباز، بلافاصله دستگیری این فرد در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ مرادی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از انجام تحقیقات محلی و پایش‌های اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مراجع قضایی و رعایت موازین قانونی و شرعی از محل مورد نظر بازرسی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از محل طبابت این پزشک تعدادی سرم، آمپول، انواع قرص، شربت و دستگاه فشار خون قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی سرباز گفت: محل طبابت این پزشک پلمپ و وی به اتهام استفاده غیرمجاز از عناوین پزشکی، مداخله در امور پزشکی، جعل و استفاده از سند مجهول و کلاهبرداری به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

شهرستان سرباز با مرکزیت راسک با 190 هزار نفر جمعیت، 11 هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت، 4 بخش 3 شهر 11 دهستان و 750 آبادی در 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز