خبرگزاری کار ایران

برای سومین سال پیاپی رقم خورد؛

کسب رتبه اول کشوری رقابت‌های کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای توسط دانش‌آموزان کردستانی

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۳۲

مدیرکل آموزش و پرورش‌کردستان‌گفت: تیم ورزش دانش‌آموزی استان برای سومین سال متوالی رتبه اول کشوری رقابت‌های کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای دانش آموزان سراسر کشور را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با تبریک این موفقیت افزود: تیم کردستان با کسب 578 امتیاز در رقابت های کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای دانش آموزان کشور بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت ها ایستاد و تیم های خراسان رضوی و مازندران به ترتیب با 487 و 421 امتیاز دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت 2 روز و با شرکت 16 تیم و بیش از 100ورزشکار در بیرجند برگزار شد، اظهار داشت : در مهارت های فردی کردستان با 251 امتیاز، اصفهان 178 امتیاز و خراسان جنوبی با 153امتیاز مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش تیمی زورخانه‌ای خراسان جنوبی، کردستان و کرمان اول تا سوم شدند و در رشته کشتی پهلوانی تیم های شهرستان های تهران، مازندران و خراسان جنوبی به ترتیب اول تا سوم شد.

 قربانی با اشاره به اینکه این مسابقات با یادبود دانش‌آموز شهید پهلوان «سعید طوقانی» ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در چهار وزن برگزار شد، گفت: در وزن 50+کیلوگرم دانیال ملکی از شهرستان‌های تهران، مصطفی مصلحی از خراسان‌جنوبی و نوین بهزادنیا از کردستان با غلبه بر حریفان خود مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین در وزن 60+ کیلوگرم، علی شیخی از اصفهان اول شد، مهدی محرومی از فارس دوم و علی شیخ جعفری سوم شد. در وزن 85+ کیلوگرم، سهیل یوسفی از خراسان رضوی ، فردین طالبی از همدان و سالار حبیبی از شهرستان های تهران عنوان های اول تا سوم را کسب کردند. هم چنین در وزن 100+ کیلوگرم ، مصطفی طغانی از خراسان رضوی اول شد، امیررضا ژیانی از شهرستان های تهران دوم و علیرضا رمضان زاده از مازندران سوم شد.

گفتنی است سایر نتایج این مسابقات در هنرهای فردی به شرح ذیل می باشد:

سنگ، 60 - کیلوگرم، سینا طاهر زاده از چهار محال و بختیاری ، ابوالفضل لرستانی از مازندران و سجاد بایرامی نیا از کرمان اول تا سوم شدند.

سنگ، 60+ کیلوگرم، فرید فلاح از یزد اول، امیر اردلانی از کرمانشاه دوم و علی یادگاری از همدان مقام سوم را کسب کرد.

کباده ، 60 - کیلوگرم، علی اصغر اکبری از خراسان جنوبی اول شد، مهدی بیابانی و ماهان کوتاهی هر دو از کردستان مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

کباده، 60+ کیلوگرم ، محمد جواد بشیری از همدان با غلبه بر حریفان خود بر سکوی قهرمانی ایستاد ، امیرحسین حاجی محمدیان از سمنان و محمد محمدی از فارس دوم و سوم شدند.

همچنین در چرخ چمنی 60+ کیلوگرم، صالح شهابی از چهار محال و بختیاری ، مهیار چوپان زاده از سمنان و سامان جابری نسب از کرمان اول تا سوم شدند.

در رشته میل بازی، 60- کیلوگرم ، امیرحسین دهقانی از خراسان جنوبی، ابوالفضل بزرگ از کرمان و محمد طالبی از کردستان اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز