خبرگزاری کار ایران

مسابقه کشتی خردسالان و نونهالان کهریزک برگزار شد؛

افق طلایی کشتی در گرو استعدادیابی نو نهالان است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۹۳

اولین دوره مسابقات کشتی آزاد دانش آموزان کهریزک در سالن کشتی شهدای کهریزک برگزار شد و ۱۷۰ کشتی گیر رده سنی خردسال و نونهال در ۱۷ وزن بر روی تشک کشتی رفتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اولین دوره مسابقات کشتی آزاد دانش آموزان کهریزک در سالن کشتی شهدای کهریزک برگزار شد و ۱۷۰ کشتی گیر رده سنی خردسال و نونهال در ۱۷ وزن بر روی تشک کشتی رفتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش ایلنا، «علی اصغر بتویی»، رییس هیئت کشتی کهریزک، مهم‌ترین هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان و ایجاد انگیزه و نشاط در میان آن‌ها برشمرد و گفت: این دوره از مسابقات داخلی با داوری «صفری» کشتی گیر جوان کهریزک و سرمربی‌گری «یار احمدی» یکی از مربیان پیشسکوت کشتی برگزار می‌شود. این شهر از پتانسیل ورزشی خوبی برخوردار است. از این رو در طول یک سال اخیر که به عنوان متولی هیئت کشتی این شهر انتخاب شده‌ام با کمک و هم اندیشی پیشکسوتان و مربیان کشتی این شهر همه توان خود را به کار بسته‌ایم تا با برگزاری مسابقات داخلی و برپایی دوره‌های آموزش کشتی برای نونهالان، استعدادهای نهفته این رده سنی را شناسایی و با ارائه آموزش‌های تخصصی و مهارتی نام آن‌ها را در فهرست ورزشکاران آینده دار این شهر به ثبت برسانیم.

«بتویی» که در پیشینه فعالیت‌های ورزشی خود، مقام قهرمانی جام کشتی جوانان ایران، ارتش‌های ایران و جام کارگران ایران را به یادگار دارد در ادامه می‌افزاید: در گذشته در هیئت کشتی کهریزک، رشته کشتی فرنگی نداشتیم و خوشبختانه در این دوره توانستیم با برگزاری کلاس‌های کشتی آزاد و فرنگی از رده سنی نونهال، فرصت مناسبی را برای شکوفایی استعداد ورزش کشتی این شهر فراهم کنیم.

رییس هیئت کشتی کهریزک، ضمن قدردانی از زحمات و توجه اعضای شورای شهر به خصوص دکتر «حسن محمدی فرد»، رییس کمیسیون ورزشی شورای شهر کهریزک به مقوله ورزش این شهر گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف و چشم اندازهای سازمان ورزش و جوانان کشور، ترویج فرهنگ ورزش در میان مردم است. هر چند با توجه به افزایش جمعیت و تقاضای اهالی شهر، سرانه فضاهای ورزشی کهریزک در حد انتظار و استاندارد نیست اما اماکن ورزشی موجود تاحدودی توانسته پاسخگوی نیاز اهالی شهر باشد و تخصیص اعتبارات لازم از سوی اعضای شورای شهر برای برگزاری مسابقات ورزشی، دوره‌های آموزشی، خرید تجهیزات ورزشی و… توانسته است، بستر مناسبی را برای تحقق این چشم انداز محقق کند و اجرای برنامه‌ها و تدابیر مهندس «محسن اصغری» رییس اداره ورزش و جوانان کهریزک و مهندس «یوسفی» مسئول ورزش شهرداری کهریزک در برخورداری همه اهالی شهر به ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان از امکانات و برنامه‌های ورزشی در رشد و شکوفایی ورزش این شهر تاثیر بسزایی داشته است.

وزن ۲۰ کیلوگرم – حسین کریم آبادی
در وزن ۲۵ کیلوگرم – امیر علی دلاوری
در وزن ۲۸ کیلوگرم – امیر کمره ایی
در وزن ۳۰ کیلوگرم – حمید رضا نصیر‌پور
در وزن ۳۲ کیلوگرم – رضا کریم آبادی
در وزن ۳۵ کیلوگرم – محمد مهزیار یاراحمدی
در وزن ۳۸ کیلوگرم – حسین کاشی
در وزن ۴۰ کیلوگرم – علی رضا خرسندی
در وزن ۴۲ کیلوگرم – یونس رمضانی
در وزن ۴۵ کیلوگرم – آرش عبدی
در وزن ۴۸ کیلوگرم – محمد بخشی
در وزن ۵۴ کیلوگرم – علی عبدی
در وزن ۵۸ کیلوگرم – مهران دهقان
در وزن ۶۶ کیلوگرم – حامد قره خانی
در وزن ۷۰ کیلوگرم – محمد صادق افراز
در وزن ۹۰ کیلوگرم – مهدی افراز
با غلبه بر حریفان خود به عنوان نفرات بر‌تر مسابقه معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز