خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

سه مدیر دولت بعدی در کهگیلویه و بویراحمد باید از زنان باشد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۲۷۳

رئیس ستاد انتخابات روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم در دولت دوازدهم 3 مدیر از مدیران این استان از جامعه زنان باشند.

" فرزانه آرامش" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: خواسته های زنان از دولت دوازدهم بطور ویژه با رئیس جمهور در میان گذاشته شده و اکنون انتظار تحقق آنها را در دولت دوازدهم از دولتمردان کهگیلویه و بویراحمد داریم.

وی با تشریح فعالیت های زنان برای پیروزی دولت دوباره دکتر روحانی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: اکنون از آقای رئیس جمهور و استاندار توقع داریم در دولت دوازدهم حداقل مسئولیت سه دستگاه مهم اجرایی و یا حمایتی را به زنان در استان واگذار کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مسوولیت هایی که ما معتقدیم زنان می توانند بهتر از آقایان مدیریت کنند تردیدی نداریم و بدون شک در دولت دوازدهم برای بدست گرفتن این مسوولیت ها تلاش خواهیم نمود.

آرامش در پاسخ به این سئوال که رویکرد دولت یازدهم به حوزه زنان رویکرد مناسبی بود و این رویکرد در دولت‌دوازدهم باید دوچندان تقویت‌شود، خاطرنشان کرد: ما براین باوریم در بسیاری از مسئولیت‌های استانی اعم از مدیریت ارشد و یا حوزه معاونت‌ها می‌توان از ظرفیت بانوان بنحو شایسته بهره برد.

وی گفت: مطالبه اساسی ما از دولت دوازدهم در کهگیلویه و بویراحمد دادن مسئولیت های بیشتر به بانوان اصلاح طلب بوده و بنظر ما این کار سختی نیست.

رئیس ستاد انتخابات روحانی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد در دولت دوازدهم بخشی از معاونت ها در حوزه های مختلف بویژه حوزه های فرهنگی به زنان اصلاح طلب این استان واگذار بشود.

آرامش گفت: باید تلاش کرد اعتماد به جامعه بانوان به دولت دکتر روحانی در کهگیلویه و بویراحمد دوچندان شود که به نظر می‌رسد با افزایش واگذاری مسئولیت ها به این قشر می‌توان اعتماد عمومی را جلب و جذب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز