خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی:

دروغ‌های نجومی در ایام انتخابات به پیکر انقلاب زخم زد/ دولت باید درخور شأن رأی مردم گیلان خدمت کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۹۰۲

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: مرزهای کاذب 4 درصد و 96 درصد و دروغ های نجومی زخم‌های بدی به پیکر این انقلاب زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فومن، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی شامگاه دیروز در مراسم جشن پیروزی ستاد مردمی حسن روحانی در فومن اظهار کرد: فارغ از اینکه فومن شهر بزرگ و زیبایی است، عالم پرور نیز هست و علمای زیادی را تربیت کرده و تحویل جامعه داده است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به شهر فومن توجه ویژه شود خطاب به فرماندار این شهرستان گفت: همه ما به وجود فومن افتخار می‌کنیم و اکنون افتخار ما در شورای شهر تهران یک فومنی است.

وی در خصوص برجام و زیر سئوال بردن آن هنگام برگزاری انتخابات گفت: مخالفت هیچ اشکالی ندارد اما ما با افرادی روبرو هستیم که کارشکنی و کم لطفی می‌کنند و به ملت دروغ می‌گویند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه برخی گفته اند که در انتخابات ریاست جمهوری 96 تقلب شده است، تصریح کرد: دلیلش این است که بر خلاف بسیاری از مجموعه ها مردم این بار خالصانه و عاشقانه رای دادند و اتفاقا به کسی رای دادند که بر خلاف دیگران وعده نداد.

جعفرزاده با اشاره به اینکه برخی به دنبال دلسرد کردن مردم بودند، اظهار کرد: مردم پای صندوق‌های رای آمدند و به واقع با حضور گسترده در انتخابات حرف زدند و امیدوارم آنها که هدف‌شان عدم شرکت مردم در انتخابات بود، پیام  مردم را که با حضور در پای صندوق های رای زدند، شنیده باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: صدا و سیما این بار در عرصه انتخابات مردود شد و نمره بسیار بسیار بد و منفی گرفت و اگر فضای مجازی برای اطلاع رسانی به مردم نبود شاید اتفاق دیگری رخ می داد.

وی گفت: مردم در این انتخابات به دروغ و خلاف واقع گفتن نه گفتند حال برخی هم پیدا شده اند که پس انتخابات و حضور پرشور ملت می گویند رای فلانی حرام است.

جانباز هشت سال دفاع مقدس در ادامه سخنانش اظهار کرد: گفته های این افراد که رای‌ها را حلال و حرام می‌خوانند با کدام سخن امام راحل، کدامین توصیه مقام معظم رهبری و یا با کدام یک از مبانی انقلاب همخوانی دارد؟ بر چه اساسی می گویند رای فلانی حرام و رای بهمانی حلال است؟

جعفر زاده افزود: چطور می‌شود که الان بحث تقلب را مطرح می‌کنند در حالی که ما در سال ۸۸ گفتیم تقلب نشده این خیانت به شهدا نیست؟ انتخابات بسیار خوب برگزار شد.

وی با بیان اینکه انتخابات بسیار خوب و به درستی برگزار شده است، افزود: ما می پذیریم که اشکالاتی هم وجود داشت که باید در انتخابات بعدی برطرف شود اما بحث تقلب را هرگز قبول نمی کنیم.

جعفرزاده برجام را یک اتفاق خوب در کشور دانست و افزود: همه ادعا دارند و بی دلیل مخالفت می کنند در حالی که برجام مسیر این کشور را به درستی تغییر داد که اگر چنین نمی‌شد ما الان هنوز نفت می‌دادیم و در مقابل غذا و دارو می گرفتیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مهمترین هدف از دعوت مردم به شرکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت را افزایش اقتدار کشور عنوان کرد و افزود: برجام قدرت چانه زنی مسئولان اعم از نمایندگان مجلس و دولت را به وضوح افزایش می دهد.

وی در ادامه گفت: ما نمی‌گوییم برجام صد در صد درست بوده اما مثل این است که در بازی فوتبال ده تا گل بزنیم و دو تا گل هم بخوریم.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود:یک کشور با ۶ کشور برتر دنیا روی میز مذاکره نشست، در کمال تاسف اینها ادعا داشتند که به محض پیروزی در انتخابات آقای ظریف را محاکمه کنند اما مردم به این ادبیات نه گفتند چون فکر کردند که اینها هنوز نیامده حرف از محاکمه و اعدام و ... می زنند وای به روزی که برسر کار بیایند.

جعفرزاده ادامه داد: این جشن‌ها باید حتما انجام بشود و مردم باید شاد باشند و ما هیچ مخالفتی با شادی مردم نداریم و هر آنچه که ضد ارزش های ما باشد با آن مخالفت می کنیم.

نماینده مردم رشت در اجتماع مردم فومن اظهار داشت: فومنی ها انسان های بزرگ، شریف و ریشه داری هستند که قدمت تاریخی دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات اخیر زخم‌هایی نیز بر روی انقلاب کشیده است، خاطرنشان کرد: مرزهای کاذب  4 درصد و 96 درصد و دروغ های نجومی زخم های بدی به پیکر این انقلاب زد.

وی افزود: شما که ادعای ۹۶ درصد داشتید، معاونانتان یکی یکی از کشور خارج می شوند.

جعفرزاده در تبیین سخنانش خاطر نشان کرد: تمام وعده هایی که اینها در تلویزیون دادند خلاف قانون بود اما ما مطابق قانون، تامین اجتماعی را در این کشور اجرا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ما گفتیم افزایش یارانه ها غیرممکن است اما برای قشر آسیب پذیر اجتماع برنامه داریم، بدون آنکه بر ملت منت بگذاریم یا بگوییم به شما صدقه می دهیم زیرا این قانون است.

وی با اشاره به ماده هفت قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: تمامی زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست، کودکان یتیم، جوانان بیکار و افرادی که حقوقشان زیر خط فقر است، همه باید حقوق دریافت کنند زیرا این قانون است و باید اجرا شود.

جعفرزاده خطاب به مردم گفت: قول‌هایی را که به شما دادند عملی نکردند و حالا دولت می‌خواهد با کمک مجلس قول نداده اش را عملی کند.

وی تصریح کرد: مثل همه دنیا ما موظف هستیم که جوانان بیکار و افراد زیر خط فقر، معلولان را مورد پوشش قرار دهیم و مردم ما بعدها خواهند دید که دولت و مجلسی که قول نداد به واقع عملگراست و آنها که وعده های پوچ و دروغین به ملت دادند عاقبتشان چه می شود.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به مسئله تمسک به دین و مقدسات در انتخابات اخیر ابراز کرد: برای اولین بار شاهد این بودیم که پای دین را در انتخابات وسط کشیدند و آن را به سخره گرفتند.

جعفرزاده در بخشی از سخنانش از آیت الله بهجت یاد کرد و گفت: بهجت بزرگ مردی بود که افتخار ما در کل کشور است و ما به نامش افتخار می کنیم.

نماینده مردم رشت گفت: مردم ولایتمدار هستند ولایت فقیه را دوست دارند و گوش به فرمان او هستند اما هزینه نمی کنند اما عده ای یک ترازو به دست گرفته اند و با آن همه را می سنجند و می گویند فلانی ولایتمدار و بهمانی غیر آن است.

جعفرزاده افزود: ما معتقدیم همان طور که یک خانواده بزرگتر می خواهد، یک کشور نیز نیازمند یک بزرگتر است که همانا وجود پر برکت رهبر معظم انقلاب در این کشور وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه این مردم پای انقلاب ایستاده اند، این مردم را سیاه و سفید نکنیم همه اینها ولایتمدار و معتقد هستند.

این نماینده مجلس از فرزند سردار شهید نظری نام برد و افزود: این شهید بزرگوار که افتخار ما گیلانی هاست جزء 4 سردار برتر این استان محسوب می شود و حالا پسر وی از دل این شهر پرورش یافت و رفت در شورای شهر تهران مایه افتخار ما شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز