خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی کهگیلویه‌و‌بویراحمد خبرداد:

برگزاری جشنواره ملی کوچ عشایر در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۷۳۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه‌و‌بویراحمد، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «کوچ عشایر» در یاسوج، گفت: ادارات استان برای برگزاری مطلوب این جشنواره همکاری کنند.

به‌ گزارش ایلنا به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه‌ و بویراحمد،محمود‌باقری‌مدیرکل میراث‌فرهنگی این استان در نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد، با اشاره به نزدیک‌بودن تعطیلات عیدفطر اظهارکرد: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان برای عرضه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران در این ایام ضرورت دارد.

وی افزود: ادارات صنعت‌ومعدن و جهاد کشاورزی باید به تأمین اقلام خوراکی مورد نیاز شامل گوشت، مرغ و نان به‌ میزان کافی اقدام کنند و همچنین نظارت‌ها در این ایام به‌منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها باید تشدید شود.

باقری، با اشاره به اینکه این استان در تعطیلات عید‌فطر امسال میزبان جشنواره ملی کوچ عشایر است، گفت: این جشنواره با حضور استان‌های عشایرنشین کشور در روزهای هفتم، هشتم و نهم تیرماه در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه‌و‌بویراحمد خواستار استفاده از ظرفیت مهمانسراهای ادارات برای اسکان مهمانان این جشنواره شد و بیان کرد: ادارات در بحث تأمین خوردوی موردنیاز نیز با کمیته اجرایی جشنواره همکاری کنند.

باقری برپایی‌سیاه‌چادرهای عشایری و مدرسه عشایر و اجرای نمایش «مال‌بارکنون» را از جمله برنامه‌های این جشنواره برشمرد و خواستار همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی و دانشگاه یاسوج در بحث تأمین غذا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز