خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی:

تمامی پروژه‌های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد/ 125 هتل نیمه‌کاره ارث دولت گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۷۱۳

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تاکید کرد که تمامی پروژه‌های گردشگری تا پایان دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مسعود سلطانی‌فر در تماس ویدئویی با رییس‌جمهور در یاسوج گفت: با توجه به اینکه کهگیلویه و بویراحمد مقصد گردشگران داخلی شده بنا داریم با تامین اعتبار، تمامی پروژه‌های حوزه گردشگری را در این استان به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد مشکل اعتباری نخواهیم داشت، تصریح کرد: یک هتل چهار ستاره با تمامی امکانات لازم هم اکنون در یاسوج با مشارکت بخش خصوصی در دست اجرا است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایران افزود: این هتل 4 ستاره با یک هزار و 200 مترمربع و زیربنای پنج هزار و 500 مترمربع با 70 اتاق و 200 تختخواب در دست اجرا است.

سلطانی‌فر، اعتبار پیش‌بینی شده برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه را 152 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه در بازده زمانی 2 ساله با اشتغالزایی 150 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در ابتدای دولت‌یازدهم، 125 پروژه گردشگری به حالت نیمه‌کاره رها شده بود که 35 پروژه آن که همگی هتل بودند به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایران گفت: یک‌هزار و 752 پروژه گردشگری در کشور در دست اجرا است که از این تعداد ، 820 پروژه هتل که 170 مورد آن هتل چهار و پنج ستاره است.

سلطانی‌فر افزود: تا پایان دور دوم دولت تدبیر و امید تمامی این هتل ها به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز