خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون سازمان میراثفرهنگی؛

مجتمع فرهنگی – اداری باغ گردشگری اورس شاهرود کلنگ‌زنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۴۹

همزمان با هفته دولت و در مراسمی با حضور معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، مجتمع فرهنگی – اداری باغ گردشگری اورس شاهرود کلنگ‌زنی شد.

رئیس اداره میراثفرهنگی شهرستان شاهرود در مراسم افتتاح این باغ اظهار داشت: این باغ گردشگری در زمینی به مساحت بالغ بر شش هکتار ایجاد شده و شامل پیست دوچرخه سواری، کافی شاپ و باغ رستوران، کبوتر خانه، المان‌های معماری، مسیرهای پیاده روی و… است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمیدرضا حسنی گفت: فضای سبز این مجتمع تفریحی، اقامتی با الهام از جلوه‌های زیبا‌شناسی باغ و منظره‌ای بومی ایران(نواحی معتدل و کوهپایه‌ای) طراحی شده و با کاشت پنج هزار و۵۰۰ اصله نهال از ۱۵۰ گونه درختی و درختچه‌ای در استان بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه این باغ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به همت امیرحسین ولیان راه اندازی شده، ابراز امیدواری کرد: با توجه به نیاز روزافزون به ایجاد تأسیسات گردشگری در شهرستان شاهرود، شاهد راه اندازی فاز بعدی این مجموعه پس از اخذ مجوزهای لازم باشیم.

شهرستان شاهرود به دلیل قرار گرفتن در مسیر عبور زوار امام رضا(ع) و برخورداری از جاذبه متعدد تاریخی و طبیعی در تمام ایام سال و به خصوص تعطیلات تابستان مورد توجه و استقبال مسافران و گردشگران قرار دارد.

باغ گردشگری اورس در محدوده شهر بسطام، کیلومتر هشت جاده شاهرود - مجن، جاده فرعی پادگان محرم واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز