خبرگزاری کار ایران

عباس‌زادگان مطرح کرد:

داشتن اطلاعات بیمه‌ای در کشور مهم و اساسی است/ اشتغال هزار نفر در شرکت بیمه تجارت نو

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۵۶۹

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو تاکید کرد که داشتن اطلاعات بیمه‌ای در کشور مهم و اساسی است

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید محمد عباس‌زادگان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیمه تجارت نو دارای 10 شعبه در سطح کشور است، اظهار داشت: در این شرکت خدمات بیمه‌ای آسان برای همه بیمه‌ها انجام می‌شود.

عباس‌زادگان با اشاره به حوزه‌های فعالیت در این شرکت بیمه‌ای در کشور تصریح کرد: بیمه انرژی، مهندسی و عمر از خدمات این شرکت است.

وی با بیان اینکه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی  تولید و اشتغال در سال‌جاری حائز اهمیت است، افزود: در راستای تحقق شعار سال‌جاری در این شرکت سعی بر ارائه خدمات بیمه‌ای گسترده در سطح کشور خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو در ادامه با اشاره به همکاری کادر مجرب در این شرکت بیمه‌ای اظهار داشت: بالغ بر یک‌هزار نفز اشتغال در این شرکت ایجاد شده است.

عباس‌زادگان، پرداخت تسهیلات این شرکت را در سال‌جاری مهم بیان کرد و گفت: از اهداف مهم این شرکت پرداخت تسهیلات جدید با کنترل ایمنی و پایین‌آوری ریسک خواهد بود.

وی، همچنین خبر از برگزاری کلاس‌ها و سیمنارهای ریسک و ایمنی داد و گفت: پرداخت حق بیمه‌ای توسط مشتریان باعث ارائه خدمات ایمنی می‌شود.

عباس زادگان نقش بانک‌تجارت را با ارائه سرویس و خدمات جدید به مشتریان بانکی مهم برشمرد و گفت: تسهیل در ارائه خدمات جزو اهداف و خدمات ما خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو، پایین‌آوردن هزینه‌های بالاسری و تامین ذخایر کافی را از جمله اقدامات اساسی در این مجموعه عنوان کرد و گفت: ما تا به امروز شاهد جذب بالاترین مقادیر و میزان اعتبار بودیم.

وی، همچنین سوء‌مدیریت در داخل کشور در صنوف مختلف را مهم ارزیابی کرد و گفت: عدم استفاده از نیروهای متخصص و ماهر در مراکز حائز اهمیت است.

وی افزایش بهره وری، نیروی انسانی محدود با هزینه کم را و استفاده از نیروهای مجرب برای ارائه خدمات بیمه‌ای جدید را از مهمترین اهداف عنوان کرد و یادآورشد: داشتن اطلاعات بیمه‌ای در کشور مهم و اساسی است.

در پایان این مراسم سعید احدی نماینده شرکت بیمه‌ای تجارت نو در زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز