خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

آتش‌سوزی گسترده درجنگل‌های بلوط و مراتع کوه کفشکنان بهمئی

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۶۲۳

در آتش سوزی که از دو روز پیش جنگل‌های بلوط و مراتع کوه کفشکنان بهمئی را در برگرفته 20 هکتار از جنگل‌های این منطقه را نابود کرده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، رئیس اداره محیط‌زیست بهمئی اظهار داشت: اکیپ‌های مختلفی از منابع طبیعی استان، محیط زیست، وزارت کشور ، دیگر ادارات و نیروهای مردمی در منطقه حضور یافتند و در حال تلاش برای مهار آتش هستند.
 
بهزاد جومردیانی افزود: روز گذشته آتش تا آستانه مهارشدن پیش‌رفت ولی به علت وزش باد دوباره شعله ور شد .
 
وی با بیان اینکه نیروهای حوزه خوزستان با همکاری منابع طبیعی بهبهان از تنگ بن با استفاده از بالگرد برای مهار آتش با ما همکاری می کنند،اظهار داشت: تاکنون 70 تا 80 درصد از آتش سوزی در جنگل‌های این مناطق مهار شده است .
 
جومردیانی گفت: با توجه به وزش شدید باد و احتمال شدت آتش از همه نیروهای مردمی خواهشمندیم که ما را در مهار آتش یاری کنند .
 
معاون فرماندار بهمئی نیز در این خصوص به ایلنا گفت: بالغ بر15 تا 20 هکتار از اراضی و جنگل‌های این منطقه طعمه حریق شده است .
 
حکمت الله سنایی گفت: این آتش سوزی در مرز بین شهرستان بهمئی و بهبهان از دو روز پیش آغاز شده است .
 
وی افزود: امیدواریم با کمک مسئولان و مردم هر چه سریع‌تر آتش خاموش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز