خبرگزاری کار ایران

رئیسی که به خانواده هندبال بی‌توجهی می‌کند؛

خرد جمعی و استفاده از نظرات‌کارشناسان راه نجات هندبال

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۲۱۸

گروهی از دلسوختگان و بزرگان هندبال دور هم جمع شده‌اند و برای اینکه هندبال را به جایگاه واقعی خود برسانند جلساتی دوستانه برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این گروه که دوستان قدیمی هستند و همگی از استخوان خرد کرده‌های هندبال محسوب می‌شوند، مدتهاست که برای بازگرداندن قطار از ریل خارج شده هندبال به مسیر اصلی از طریق راه حل پیشنهادی و اجماع کلی تلاش می کنند.

حضور سید ابولحسن مهدوی در هندبال نقطه اوجی بود که البته جناب مهدوی در نیمه راه با کسالتی که داشت سکان را رها کرد و بعد هم پس از یکسال همین‌گروه از بین مهدوی و رحیمی یکی را شایسته ریاست هندبال دانستند و البته برای هر کدام نقشه راهی ترسیم کردند و به صورت پیشنهادی تا هندبال زودتر نجات یابد.

رحیمی قول داد که به رای گروه و نظرات پیشکسوتان احترام بگذارد و مهمترین راه حل پیشرفت سریع هندبال را خرد جمعی و استفاده از نظرات کارشناسان و پیشکسوتان دانست.

هنوز وارد ماه دوم مدیریت رحیمی نشده بودیم که او به یاران و همفکران خود پشت کرد و اول از همه ولی فرنام را که اولین حکم را رحیمی به وی داده بود از مسئولیت کمیته اقتصادی و عضویت در هیات رئیسه برکنار کرد.

این اتفاق چنان شوک آور بود که بزرگان و دلسوزان هندبال تصمیم گرفتند تشکل خود را رسمی‌تر دنبال کنند تا حرف‌شان در جهت منافع و مصالح هندبال در مجامع ورزشی کاربرد داشته باشد. این جمع از اول هم گفتند که نگاهی به میز ریاست و گرفتن پست در فدراسیون ندارند اما نمی‌توانند نسبت به اتفاقات هندبال بی تفاوت باشند.

نصایح و پیام‌های گروه کارشناسان و پیشکسوتان نه تنها افاقه نکرده که گفته می‌شود جناب رحیمی برای متلاشی کردن این گروه از دوستان جدید (دوستان واقعی و همیشگی همین‌هایی هستند که رحیمی را برای ریاست آماده کردند و حالا رحیمی آنها را به دیده دشمن می‌نگرد) خواسته تا عصر امروز به فدراسیون بیایند و بیانیه ای علیه پیشکسوتان صادر کنند.

عجیب است که او نمی داند خودش می خواهد باعث چند دستگی در هندبال شود و این را شاید رحیمی زمانی بفهمد که استعفای او را وزارتخانه پذیرفته باشد و سرپرست جدید فدراسیون هم معرفی شده باشد.

در هر حال فردا که جناب رئیس فدراسیون با دعوت از برخی روسای هیات ها و دوستان خود نشستی را در تهران ترتیب داد و علیه پیشکسوتان موضع گیری کرد یقینا ضربه اول این اتفاقات متوجه هندبال است و در وهله دوم این شخص رحیمی است که بیش از پیش به خودش و آرمان‌هایی که داشت پشت‌پا زده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز