خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام خواستار شد:

تلاش ویژه‌ بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی در استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۴۳۱

استاندار ایلام از نقش مؤثر بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در توسعه و محرومیت‌ زدایی استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مروارید با اشاره به نقش مؤثر بنیاد برکت در این استان اظهار داشت: کمک به گسترش پوشش دیجیتالی برنامه‌های تلویزیونی استان، اختصاص اعتبار برای ساخت 70 واحد مسکن ویژه‌ خانواده‌های بی‌سرپرست، راه‌اندازی مجدد 5 واحد از واحدهای تولیدی و صنعتی استان و کمک به کشاورزان، کمک به احداث پارکینگ برای زائرین در ایام اربعین حسینی در مرز مهران و ده‌ها پروژه‌ی توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، زیربنایی، مسکن محرومین، فرهنگی – مذهبی، توسعه‌ فضاهای آموزشی و ... از اقدامات بنیاد برکت در استان ایلام بوده است.

مروارید با تأکید بر نقش مهم بنیاد برکت در توانمندسازی اقتصادی و ایجاد شغل در استان ایلام بیان داشت: طی سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف بهداشتی، آموزشی و کمک به محرومان، فعالیت‌ها و اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است که از جمله می‌توان به ساخت  مدرسه، کتاب‌خانه و هم‌چنین مسجد در سطح استان اشاره کرد که کمک قابل توجهی را در زمینه‌ اشتغال و رفع محرومیت داشته است. 

وی در ادامه با بیان این‌ که برای توسعه و محرومیت‌ زدایی از ایلام نیازمند توجه و یاری همه‌ نهادها از جمله بنیاد برکت هستیم، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی بنیاد برکت و صاحبان سرمایه و مجریان طرح‌ها، شاهد تسریع در راه‌اندازی واحدهای نیمه‌کاره‌ تولیدی و صنعتی باشیم. 

استاندار ایلام در پایان ضمن تشکر از اقدامات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طی این سال‌ها تصریح کرد: امیدواریم با کمک مردم استان و بنیاد برکت، ساخت و بهره‌برداری طرح‌های نیمه‌تمام، پروژه‌های عمرانی و آموزشی در استان و توجه بیش‌تر به مناطق محروم جهت توسعه، آبادانی و سربلندی استان و ایران اسلامی میسر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز