خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

شاهد رونق عقلانیت و اعتدال در دولت دوازدهم در توسعه کشور خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۹۴

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور گسترده مردم ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تشکر کرد و به رئیس‌جمهور منتخب مردم تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام "لهراسب باقری" که در اختیار ایلنا یاسوج قرار گرفته آمده است: 

ملت فهیم و سرافراز ایران اسلامی، بیست و نهم اردیبهشت ماه، با انسجام ملی و حضور پرشور و آگاهانه خود درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه ‌ای سترگ و بی ‌بدیل از مردم ‌سالاری دینی خلق کرد و تصویری شکوهمند و پر افتخار از عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشید. 

یقینا حضور غرورآفرین و کمنظیر مردم در این دوره از انتخابات، نشانگر بلوغ سیاسی و عقلانیت همه ایرانیان بود و پیروز واقعی این میدان سرنوشت‌ ساز نیز آحاد مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده اند.

اینجانب با تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت و مردم فهیم کشورم، توفیقات هر چه بیشتر جناب آقای دکتر روحانی و کابینه ایشان در ادامه مسئولیت خطیر خدمت به کشور و ملت بزرگ ایران و همچنین سربلندی بیش از پیش و پیشرفت و عزت و اقتدار روزافزون میهن اسلامیمان را از درگاه ایزدمنان خواستارم و امید دارم در سایه رهنمودهای روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از تجارب سال‌های اخیر، تعامل و همکاری سازنده قوای سه‌گانه و یاری خداوند متعال، در این دوره، شاهد فصل جدیدی از موفقیت در سایه عقلانیت و اعتدال برای تداوم روند توسعه پایدار و همه جانبه کشور باشیم.

در پایان یادآور می شوم که اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد مانند گذشته یار و یاور مسئولین دولت برا کمک به تعاونی های این استان برای حل مشکلات آنها خواهدبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز