خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

کرج از سوء مدیریت فرهنگی رنج می‌برد ‌

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۶۴۶

یک استاد دانشگاه اعلام کرد: از شهر کرج به عنوان شهر ۷۲ ملت در کنار پایتخت یاد می‌کنند و این شهر از سوء مدیریت فرهنگی رنج می برد.

به گزارش ایلنا، دکتر محمد رضا انواری با بیان این مطلب گفت: وجود قومیت‌های مختلف در این کلانشهر باعث ظرفیت خاصی در این شهر شده اما به دلیل سوء مدیریت فرهنگی از این ظرفیت در شهر کرج استفاده نشده است .

وی افزود: شهر کرج نیازمند سند فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و بومی است .

دکتر انواری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات شهر کرج سوء فرهنگ رانندگی است و شهروندانی که به علایم رانندگی در هنگام رانندگی و ایجاد آلودگی صوتی توجهی نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: دیگر عوامل این معضلات یعنی سوء فرهنگ در رانندگی که متاسفانه در کلانشهر کرج به چشم می خورد تک سرنشین بودن اکثر وسایل نقلیه در سطح شهر است که خود این موضوع تاثیر بسیار زیادی در ترافیک شهری و همچنین آلودگی هوا وصوتی در سطح شهر دارد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: نبود فضای کافی در سطح شهر و تنگ بودن اکثر خیابان‌های شهر این موقعیت را برای ایجاد فضای بی. آر .تی را گرفته است .

انواری خاطر نشان کرد: موضوع تک سرنشین بودن وسایل نقلیه در کرج را نباید فقط به نبود این موضو عات ربط داد بلکه این روزها تفریح جوانان دور- دور زدن در خیابان به نوعی تبدیل به گشت زنی تفریحی در شهر شده است که این خود به نوعی سوء فرهنگ در رفتار و فرهنگ تفریح شده است.

 وی تاکید کرد: خود همین موضوع و معضل هم نیاز مند چاره اندیشی دستگاه‌های گوناگون برای تفریح جوانان است.

  این کاندیدای شورای شهر کرج افزود: این معضل نیازمند برنامه ریزی دقیق دستگاه‌های مختلف اعم از شورای شهر و شهرداری و وزارت ورزش و جوانان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز