خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب مردم سالاری مطرح کرد:

می‌خواستند شبکه‌های مجازی را فیلتر کنند/ 4 سال توسط صداوسیما بمباران شدیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۴۲

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: 4 سال است که توسط صدا و سیما بمباران تبلیغاتی می‌شویم اما شاید مطلع نباشید که می‌خواستند تلگرام و دیگر شبکه‌های مجازی را فیلتر کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، مصطفی کواکبیان شب گذشته در ستاد انتخاباتی حسن روحانی در این شهر اظهار داشت: میرسلیم می‌گوید چون کاندیدای حزبی هستم انتخاب می‌شوم، بنابراین من هم ادعا می‌کنم کاندیدای حزبی هستم و باید انتخاب شوم.

وی از عوامل ستاد انتخاباتی حسن روحانی، حزب مردم سالاری و فعالان سیاسی حاضر در سالن تشکر کرد و گفت: امیدوارم با مشارکت گسترده و فعال شما عزیزان در عرصه انتخابات شاهد برگزاری جشن پیروزی حسن روحانی باشیم.

کواکبیان خطاب به حامیان دولت تدبیر و امید ابراز داشت: شما می دانید که ما 4 سال است که توسط صدا و سیما بمباران تبلیغاتی می شویم اما شاید مطلع نباشید که می‌خواستند تلگرام و دیگر شبکه‌های مجازی را فیلتر کنند و نتوانستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت روحانی یک دولت اصلاح طلب نیست، افزود: روحانی خود اصلاح‌طلب نیست ولی افتخار می‌کند که در این برهه از زمان مورد حمایت اصلاح طلبان قرار گرفته است.

دبیرکل حزب مردم سالاری بیان داشت: باید به آن‌ها که اخلاق انتخاباتی را رعایت نکردند و در مناظرات تلویزیونی دروغ‌ها و تهمت های ناروایی را مطرح کردند، بگوییم که مردم فهیم به شما ثابت خواهند کرد به خوبی آشنای به مسائل هستند و دولت تدبیر و امید را علیرغم مشکلاتی که ممکن است فراروی آن باشد در نیمه راه رها نمی کنند .

وی افزود: ما هم قبول داریم و نمی‌گوییم همه کارهای این دولت بی‌نقص است؛ خود ما هم انتقاداتی داشتیم اما این دولت کجا و دولت قبلی کجا؟ این دو غیر قابل مقایسه هستند.

کواکبیان با بیان اینکه ما با شور و شعور و عشق و با گستردگی و آرای بیشتر از دوره قبل روحانی را به ریاست جمهوری خواهیم رساند، گفت: شما عزیزان باید از طریق فضای مجازی در این ده روز باقیمانده به انتخابات به ملت بگویید عده ای خواب این را دیده اند که باز بر گردیم به دوره گذشته اما ما می‌گوییم 40 سال گذشته و تجربه نشان داده دولت مستقر در دور دوم هم انتخاب خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در دولت های پیش از نهم نرخ ارز منطقی بالا رفته بود و ما منتظر بودیم در دولت احمدی‌نژاد نهایتا قیمت ارز به دو برابر مقدار موجود برسد، گفت: دیدیم که متاسفانه نرخ ارز چهار برابر شد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: حقیقت این است ما سوابق و پرونده آنهایی را  که در ستادهای مقابل دکتر روحانی قرار گرفته اند در مجلس داریم.

کواکبیان با بیان اینکه اینها می‌خواهند بگویند برجام سودی نداشته است،اظهار کرد: معتقدم برجام موانع را از سر راه فناوری هسته ای برداشته و حالا ما به رسمیت شناخته شده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز