خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان خبر داد:

اجرای بیش از 4 هزار طرح اشتغالزایی توسط مددجویان گیلانی در دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۱۵۵

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان از اجرای تعداد چهار هزار و 324 طرح اشتغالزایی توسط مددجویان گیلانی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حبیب اله رضادوست معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان با بیان اینکه بخش عمده توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت بر اساس ایجاد اشتغال برای آنها انجام می‌شود، اظهار کرد: توانمندسازی خانواده ها با شناسایی استعدادها ، ارائه آموزش‌های لازم در زمینه ایجاد شغل مورد علاقه مددجویان با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به آنها اجرا می شود.

وی از اجرای تعداد چهار هزار و 324 طرح اشتغالزایی توسط مددجویان گیلانی در سال گذشته خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح ها مبلغ 654 میلیارد و 590 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه امدادی و منابع بانکی هزینه شده است .

 رضادوست تصریح کرد : از مجموع مبالغ هزینه شده ، مبلغ 101 میلیارد و 340 میلیون ریال از منابع امدادی برای اجرای 547 طرح و مبلغ 553 میلیارد و 250 میلیون ریال از منابع بانکی برای اجرای سه هزار و 777 طرح اختصاص پیدا کرده است.   

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گیلان، ارائه آموزش‌های مهارتی در زمینه‌های مختلف به مددجویان را از دیگر اقدامات انجام شده برای مددجویان طی سال گذشته عنوان کرد و گفت: مددجویان قبل از دریافت تسهیلات اشتغالزایی باید دوره های مهارتی در زمینه طرح مورد نظر خود را بگذرانند تا بتوانند اشتغال پایدار ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته سه هزار و 64 نفر از آموزش های مهارت آموزی ، پنج هزار و 273 نفر از آموزش پایدارسازی و توسعه ، 392 نفر حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی و 552 نفر هم در قالب کاریابی بهره مند شده اند خاطرنشان کرد : هزینه انجام شده برای این 9 هزار و 945 نفر ، مبلغ 14 میلیارد و 308 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز