خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

بهره‌برداری از راه‌آهن رشت-قزوین درتابستان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۶۰۳

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از مراحل اجرای راه‌آهن رشت- قزوین، گفت: این راه آهن را تابستان تقدیم مردم گیلان می کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس آخوندی امروز در بازدید از راه آهن رشت- قزوین در محور کوهین که استانداران گیلان و قزوین نیز حضور داشتند، گفت: این مسیر مهم با اولویت در حال اجرا است و از 167 کیلومتر این مسیر 110 کیلومتر ریل گذاری شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بقیه کارگاه‌ها به شدت فعال هستند، گفت: 47 کیلومتر از این مسیر در قزوین و بقیه در محدوده‌ گیلان ریل گذاری شده است.

وی ادامه داد: ما در این مسیر روزی یک هزار و 650 متر ریل‌گذاری هم داشته‌ایم که یک رکورد است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امیدواریم تا پایان خرداد کل ریل گذاری به اتمام برسد و با فاصله‌ی 45 روز پس از پایان ریل گذاری امکان بهره‌برداری از راه آهن رشت- قزوین فراهم می‌شود.

آخوندی اظهار امیدواری کرد: تابستان این مسیر را تقدیم مردم خوب گیلان و قزوین می‌کنیم و انشاءالله گردشگران بتوانند با قطار به گیلان سفر کنند.

وی افزود: به همین منظور امروز در حال بازدید از نزدیک بخش‌های مختلف راه آهن هستم.

گفتنی است برگزاری نشست تخصصی، بازدید از راه آهن و 8 کیلومتر باقی مانده آزاد راه در محدوده گیلان از دیگر برنامه‌های امروز آخوندی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز