خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تعدد کاندیداهای "جمنا" به نفع روحانی تمام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۵۸۰

رئیس پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان گیلان گفت: هر چقدر تعداد کاندیداهای"جمنا" بیشتر باشد قطعا به سبد آرای دکتر روحانی اضافه خواهد شد.

سید سعید احدزاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا از رشت با بیان اینکه دولت یازدهم کارنامه خوبی از خود به یادگار گذاشته استٰ اظهار کرد: دولت تدبیر هم در حوزه سیاست داخلی و هم سیاست خارجی موفقیت هایی را کسب کرده که قابل قبول و ارزشمند است .

رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان گیلان با اشاره به اینکه ما توانستیم امنیت را به کشور برگردانیم و نگاه دنیا را به نگاه صلح جویانه در کشور تغییر دهیم، گفت: این اتفاق میمون و مبارکی بود که در دولت یازدهم روی داد. 

وی پیروزی رئیس دولت یازدهم در انتخابات پیشرو را قطعی عنوان کرد و افزود: هیچکدام از کاندیدهای "جمنا" نمی توانند رقیب جدی برای روحانی باشند .

احدزاده ادامه داد : هر چقدر تعداد کاندیداهای این جریان بیشتر باشد قطعا به سبد آرای دکتر روحانی اضافه خواهد شد؛ آنها یک آرای مشخص و خاصی دارند که بین کاندیدای جمنا تقسیم می شود.

رئیس دانشگاه امام علی(ع)رشت با اشاره به اینکه  روحانی گزینه قطعی اصلاح طلبان است،تاکید کرد: اصلاح طلبان این دوره با قدرت و ظرفیت بیشتری نسبت به دوره گذشته از وی حمایت خواهند کرد.

وی با تصریح بر اینکه علاوه بر اعتدال‌گرایان جمع کثیری از اصول‌گرایان با انشقاق جمنا قطعا از روحانی حمایت خواهند کرد،گفت: علاوه بر این تعدد کاندیدها باعث شده عده‌ای از کاندیدای خاکستری در این دوره شرکت کنند و این به نفع روحانی خواهد بود. 

احدزاده بیان داشت: اصلاح‌طلبان با برنامه ریزی دقیق تر و با حمایت و انگیزه بیشتر قطعاً از دکتر روحانی در این دوره دفاع خواهند کرد و بی‌شک تنها گزینه اصلاح طلبان رئیس دولت یازدهم خواهند بود. 

رئیس دانشگاه امام علی(ع) رشت با تصریح بر اینکه هدف اصلاح طلبان حضور یکپارچه و پر رنگ مردم در انتخابات است گفت: قطعا در دل این هدف، پیروزی آقای روحانی مورد نظر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز