خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ریزگردها تا پایان هفته مهمان ناخوانده کهگیلویه و بویراحمد/ بارش باران تا چهارشنبه ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۴۰۶

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که ریزگردهای عراق و عربستان تا پایان هفته جاری میهمان ناخوانده در مناطق مختلف این استان هستند.

ولی بهرهمند به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: بر اساس آخرین ارزیابی ها، ریزگردها تا پایان هفته جاری در کهگیلویه و بویراحمد مستقر خواهند بود و متاسفانه شدت آنها روزبه روز افزایش می یابد.

وی با تشریح مضرات فراوان ریزگردها، اظهار داشت: کانون ریزگردهایی که هم اکنون در آسمان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند از کشورهای عراق و عربستان است.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شدت ریزگردها در شهرستان های گچساران و بهمئی این استان نسبت به سایر شهرستان های دیگر بیشتر است.

بهرهمند گفت: دید عمودی ناشی از شدت ریزگردها در شهرستان بهمئی به شش کیلومتر و در شهرستان گچساران به هشت کیلومتر رسیده و البته این دید در روزهای آینده کاهش می یابد.

شروع بارش ها از فردا عصر یکشنبه در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد 

وی افزود: بارش ها از فردا عصر یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه به همراه رعد و برق در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود.

بگفته کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد، بارش ها در برخی مناطق این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری در برخی مناطق این استان ادامه خواهد داشت. 

بهرهمند از شهروندان و روستانشنیان کهگیلویه و بویراحمد خواست در روزهای جاری از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی گفت: ریزگردها عوارض ناخوشایندی برای سلامتی بهمراه دارد که از بیماران تنفسی و افراد مسن می خواهیم از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز