خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس مطرح کرد:

رئیس جمهور، کردستان را به صورت ویژه ببیند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۸۳۸

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست استان کردستان را در تخصیص اعتبارات و ایجاد صنایع به صورت ویژه ببیند.

به گزارش ایلنا، محسن بیگلری ضمن اشاره به سفر رئیس جمهور در تعطیلات نوروزی به کردستان را نشانه اهمیت این استان در نگاه مسوولان دانست و افزود: در دولت تدبیر و امید تلاش‌های زیادی برای توسعه استان کردستان انجام شده است اما باز این مقدار کفاف نیازهای استان را نمی‌دهد.

وی افزود: با همه تلاش‌های انجام شده برای رونق صنعت در استان ما نیازمند ایجاد صنایع و کارخانجات بزرگ دولتی هستیم که امیدوارم دولت با توجه به میزان بیکاری این استان به این مهم توجه ویژه‌تری داشته باشد.

بیگلری با ابراز امیدواری به این که رئیس جمهور با دست پر به کردستان سفر کند گفت: هم اکنون در حوزه انتخابیه من سرمایه‌گذاری‌های خوبی در دست انجام است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و در کنار آن پیگیر کارها و سرمایه‌گذاری‌های بیشتری نیز هستیم.

وی با بیان این که بیشتر اعتبارات تخصیص داده شده برای اتمام سد چراغ ویس سقز در این دولت اتفاق افتاده است ادامه داد: خوشبختانه استاندار کردستان دارای ذهنیت باز اقتصادی است و دغدغه تمام شهرهای استان برای توسعه را دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه درمجلس شورای اسلامی افزود: درجلساتی که در خصوص سرمایه‌گذاری و توسعه استان تشکیل می‌شود استاندار کردستان بیشتر از من از مردم کردستان دفاع می‌کند و این جای تشکر و قدردانی دارد.

بیگلری ادامه داد: حتماً سفر رئیس جمهور به کردستان بدون دستاورد نخواهد بود و امیدوارم رئیس جمهور و هیات دولت بهبود اشتغال و معیشت مردم فرهنگی کردستان را مورد توجه خاص قرار دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز