خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ستاد انتخابات رشت مطرح شد:

ستاد انتخابات شهرستان رشت بسیار پویا است/ تقدیر استاندار گیلان از عملکرد فرماندار رشت

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۶۹۰

استاندار گیلان صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان رشت، عملکرد این ستاد را پویا و قابل تقدیر عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی صبح امروز در جمع فرمانداران گیلان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مربوط به یک سال و یک دولت نیست.

استاندار گیلان افزود: رویکرد رئیس جمهور و دولت در همین راستا بوده و توفیقات خوبی در چندین ماهی که متولی این امر بوده داشته است و آمار و ارقام گویای این واقعیت است.

نجفی با بیان اینکه تورم بالای 40 درصد را به زیر ده درصد رساندن کار سنگینی است، گفت: این امر مدتی رکود را با خود به همراه خواهد داشت.

وی با مهم و پر اهمیت خواندن انتخابات پیش رو از زحمات رئیس ستاد انتخابات استان و فرمانداران تشکر کرد و افزود: در ستاد انتخابات و فرمانداری رشت همه چیز بسیار مناسب و پویا است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه همه باید در صحنه حضور داشته باشند و رقابت کنند بیان داشت: تاکید ما بر متن صریح قانون است و اعمال سلیقه و اندیشه خاص را در روند انتخابات نداریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اگر تبعیض و رقابت ناسالم وجود داشته باشد دشمنی ها به وجود می آید گفت:استعلامات بر اساس قانون انجام شود و از هرگونه تصمیم سلیقه ای و موردی پرهیز شود.

نجفی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنند شرایطی ایجاد شود که  مردم احساس کنند رأی شان اثرگذار است اظهار کرد: دوماه پیش رو را باید با صبر و تدبیر و امید طی کنیم .

استاندار گیلان آمار 4 سال دولت یازدهم را نسبت به دولت گذشته در گیلان بسیار قابل دفاع عنوان کرد و بیان داشت: گیلان در شرایطی میزبان ریاست جمهور خواهد بود که تلاش های صورت گرفته نسبت به گذشته بارز و قابل دفاع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز