خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

آمادگی رشت برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۵۹۳

فرماندار رشت بیان کرد: رشت آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهم اردیبهشت ماه جاری است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید عیسی مهدوی عصر امروز در جلسه توجیهی برگزارکنندگان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی طبق قوانین در رشت برگزار می‌شود.

مهدوی بر امانتداری از رأی مردم تأکید کرد و تصریح کرد: امانتداری از زمان اخذ رأی، شمارش آرا و پس از آن تحویل به حوزه مرکزی را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان فرماندار مدیریت برگزاری انتخابات در حوزه‌های رأی‌گیری را به عهده دارند، تصریح کرد: رعایت قوانین در برگزاری انتخابات بسیار مهم است.

با قدردانی از تلاش برگزارکنندگان انتخابات در دور نخست، بیان کرد: کارنامه قابل‌قبولی نزد مردم ارائه کردیم و این امر سبب شادی مقام معظم رهبری و رضایت دولت شده است.

فرماندار رشت برگزاری دور نخست انتخابات در شهرستان رشت را بدون خدشه عنوان کرد و افزود: ادعا نداریم تمام موارد طبق قوانین انجام شده اما در هیچ‌کدام از حوزه‌های انتخابی تخلف‌های عمدی اتفاق نیفتاده است.

مهدوی به انتخاب افراد صدیق برای برگزاری انتخابات در تبصره‌های قانون اشاره کرد و بیان داشت: بهترین و پاک‌ترین افراد از بین مدیران مدارس، اداره و کارمندان برای برگزاری انتخابات در شهرستان‌رشت انتخاب شدند.

فرماندار رشت، صداقت در رفتار و امانتداری نمایندگان فرماندار در حوزه‌های رأی‌گیری را مهم دانست و گفت: در دور نخست انتخابات تعداد یک‌هزار و 50 صندوق با رعایت قانون شمارش شده است.

وی با بیان اینکه در دور نخست یک نفر نماینده مردم شهرستان رشت وارد مجلس شده، افزود: 4 نفر کاندیدا در دور دوم با هم رقابت می‌کنند و دو نفر به مجلس می‌روند.

مهدوی اظهار کرد: انتخابات حیثیت نظام است و موجب سربلندی جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز