خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

مدیران ادارات کاشان باید در مسیر منافع و رضایتمندی مردم حرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۳۰

با توجه به اینکه فرماندار کاشان به عنوان نماینده عالی دولت درشهرستان کاشان می باشند همه مدیران اجرایی این شهرستان باید در راهبردهای شهرستان وخط مشی ایشان درجهت پیشرفت کاشان حرکت کنند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: با توجه به اینکه فرماندار کاشان به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان کاشان هستند همه مدیران اجرایی این شهرستان باید در راهبردهای شهرستان وخط مشی ایشان در جهت پیشرفت کاشان حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان کاشان «عباسعلی منصوری آرانی» در دومین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان از حسن انتخاب استاندار اصفهان در انتصاب ابوالفضل صدرائیه به عنوان معاون استاندار و فرماندارجدید شهرستان کاشان تقدیر و تشکر کرد و گفت: انتخاب صدرائیه به عنوان فرمانداری بومی و جوان برای کاشان فرصت بسیار ارزشمندی را در توسعه این شهرستان رقم خواهد زد.

وی ضمن قدردانی از زحمات جوادی فرماندار اسبق کاشان در دوران مسئولیتش، انتصاب صدرائیه را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان به مردم کاشان تبریک گفت و ابراز داشت: اگر مبنای حرکت مدیران ادارات شهرستان کاشان براساس مدیریت جهادی که مقام معظم رهبری درسال جدید فرمودند باشد قطعا کاشان پیشرفت خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مدیریت کاشان کند حرکت کند موجب عقب افتادگی این شهرستان خواهد شد و مسئولیت آن نیز به عهده همه ما خواهد بود گفت: در صورتی که شهرستان کاشان مسیر ترقی را طی کند نشانه این خواهد بود که مدیریت شهرستان خوب عمل کرده است.

منصوری وجود صدرائیه به عنوان فرماندار کاشان در دولت تدبیر و امید را برای مردم شهرستان کاشان از دیدگاه‌های مختلف مثبت ارزیابی کرد و گفت: هرچند براساس دستورالعمل وزارت کشور فرمانداران باید استخدام این وزارتخانه باشند ولی به دلیل تخصص‌ها، جوان بودن و عملکرد خوبی که صدرائیه در پست‌های کشوری داشت باعثشد تا خارج از این دستورالعمل به عنوان فرماندار کاشان انتخاب شود تا موجب خیرات و برکات این شهرستان شود.

وی تصریح کرد: قطعا هر شهرستانی که مدیرانش جدی حرکت کنند موجب پیشرفت آن منطقه خواهد شد و اگر حرکت مدیران در ساخت و ساز شهرها در رویا حرکت کند فطعا موجب عقب افتادگی آن منطقه خواهد شد.

منصوری از اعلام آمادگی و صد درصد کامل خود با استفاده از اهرم‌های موجود در مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه ها در همکاری با صدرائیه فرماندار جدید شهرستان کاشان در جهت رفع مشکلات و پیشرفت این شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه فرماندار کاشان به عنوان نماینده عالی دولت درشهرستان کاشان است، همه مدیران اجرایی این شهرستان باید در راهبردهای شهرستان و خط مشی ایشان حرکت کنند.

نماینده مردم کاشان با بیان اینکه ما مسئولان می توانیم با عملکرد خود هم مشمول دعای خیر مردم و هم نفرین مردم قرار بگیریم گفت: ظرف کاشان اکنون پر و سرریز شده است و هر اقدامی که در این شهرستان انجام شود محسوس نیست اما چون دو سوم ظرف آران و بیدگل خالی است هر کاری در آنجا انجام شود کاملا مشهود و پیدا است اما این بدان معنا نیست که کارهای بزرگی که در دستور کار برای تهیه زیرساخت‌های استان شدن کاشان است نادیده گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، ذخیره گاز در منطقه نصرآباد و تاسیس منطقه ویژه اقتصادی یا بندرخشک را از جمله زیرساخت‌های مهم برای استان شدن کاشان دانست و تاکید کرد: هر یک از این زیرساخت‌ها به عنوان یک پروژه بزرگ ملی از نظر اقتصادی اهمیت زیادی برای استان شدن کاشان برخوردار است که در این زمینه ها ما با اصفهان، یزد و قم در رقابت هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مشکل کارگران ریسندگی و بافندگی کاشان و بیکاری فارغ التحصیلان جوان دانشگاه‌های منطقه کاشان را به عنوان یک معضل بسیار بزرگ در این شهرستان نام برد و گفت: با توجه به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند نباید اجازه دهیم در اثر بیکاری و کارهای ضد اخلاق و ضد فرهنگ جوانان بیکار و یا معتاد شوند.

وی به ظرفیت های بسیار بالای نهفته در جهت توسعه شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کاشان این همه ظرفیت نهفته دارد باید با تشویق سرمایه داران خارجی ازاین ظرفیت ها در جهت اشتغال زایی و توسعه شهرستان کاشان استفاده کنیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل از دعوت رئیس مجلس سنگاپور به شهرستان کاشان در آینده نزدیک خبرداد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان کاشان از پتانسیل های بسیار فراوان گردشگری برخوردار است سفر رئیس مجلس سنگاپور به این شهرستان می تواند موجب شناساندن این منطقه و جذب بیشتر گردشگر شود.

وی با بیان اینکه از هیچ گونه تلاشی در جهت توسعه شهرستان کاشان کوتاهی نخواهم کرد، خطاب به مسئولین ادارات شهرستان کاشان گفت: همگان باید در مسر منافع مردم و رضایتمندی مردم حرکت کنیم و سمت و سوی ادارات شهرستان کاشان به گونه ای باشد که وقتی ارباب رجوعی وارد آن اداره شد با رضایتمندی از آن اداره خارج شود.

منصوری با تاکید براینکه رسیدگی به محرومین و توجه به فرهیختگان در شهرستان کاشان باید مورد توجه همگان قرار گیرد. گفت: اگر با تشکل جلسات از ظرفیت های روستاها و شهرها درست استفاده کنیم و با رایزنی در استان و وزارتخانه ها برای پیشرفت شهرستان کاشان حرکت کنیم خواهیم توانست کاشان را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: فعال شدن فرودگاه کاشان پیش نیاز فعالیت منطقه ویژه اقتصادی کاشان و مهمترین زیرساخت استان شدن کاشان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز