خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی زنجان مطرح کرد:

تامین نظم و امنیت شهروندان در تعطیلات نوروز/ دستگیری 980 نفر در حوزه باندهای قاچاق

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۶۸۰

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان،گفت: تامین نظم و امنیت در ایام تعطیلات به منظور رضایتمندی مردم جامعه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ علی آزادی، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان امروز سه‌شنبه (24اسفند) در جمع خبرنگاران به مناسبت چهارشنبه آخر سال و طرح تعطیلات نوروزی اظهار داشت: نیروی انتظامی تمهیدات ویژه ای را برای چهارشنبه سوری آخر سال تدارک دیده است.

سرهنگ آزادی، با بیان اینکه تمهیدات و هماهنگی های ویژه ای در تامین آرامش با سازمان‌ها و نهادهای اجرایی اندیشیده شده است، افزود: شاهد اقدامات مطلوب اطلاعاتی پلیسی در این زمینه بودیم.

وی در ادامه با اشاره به آماده‌باش نیروهای انتظامی در این راستا با تمامی نیروهای خدمات‌رسان، گفت: نیروی انتظامی بنا بر رسالت خود در صدد جلوگیری از تخطی است.

آزادی ، با اشاره به چهارشنبه بدون تهدید در استان و شهر زنجان تصریح کرد: در صدد جلوگیری صدمات و آسیب‌های این روز در سطح استان هستیم.

این مسئول انتظامی دراستان زنجان، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، ایجاد و تامین نظم و امنیت بر عهده نیروهای انتظامی استان است.

وی، شعار امسال نیروی انتظامی را آرامش بهاری با ایجاد نظم وآرامش اساسی عنوان کرد و گفت: تامین نظم وامنیت در ایام تعطیلات به منظور رضایتمندی مردم جامعه خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، با اشاره به حضور و استقرار 80 تیم نیروی انتظامی در سطح جاده ها خاطر نشان شد: برخورد با تخلفات باعث بالا رفتن سطح سلامت می شود.

وی، همچنین با بیان اینکه در سطح شهرگشت های ویژه برای ایجاد امنیت در ایام نوروز وجود خواد داشت، اظهار داشت: با سازمان ها مختلف فرهنگی دارای تعامل و هماهنگی مطلوب در راستای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه هستیم.

فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان، نقش معاونت اجتماعی را درراستای اجرایی امور فرهنگی حائز اهمیت برشمرد و گفت: نیروی انتظامی با سازمانها و نهاد های مرتبط دراین زمینه همکاری و تعامل دارد.

آزادی، یکی از راه‌های حمایت از تولید را بحث قاچاق عنوان کرد و گفت: شاهد افزایش مبارزه با بحث قاچاق بودیم .

وی، در بخشی از سخنان خود با اشاره به کشف و انهدام در حوزه باندهای قاچاق در استان ، گفت: بالغ بر 980 نفر در این زمنیه افراد دستگیر شدند.

وی، همچنین با اشاره به خرید کالا های قاچاق و ارتباط آن در بحث بیکاری آنرا مهم ارزیابی کرد و گفت: شاهد کشف و انهدام در این موارد بودیم.

سرهنگ آزادی، با بیان اینکه حفاظت از صندوق‌ها و آرای مردم برعهده نیروی انتظامی و پلیس است، گفت: پلیس با اتخاذ تمهیدات ویژه دربحث ایجاد نظم و امنیت درراستای حضور حداکثری مردم درپای صندوق های رای تلاش خواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود آستانه صبر و تحمل مردم را در استان پایین عنوان کرد و گفت: بیشترین آمار جرائم با 19 درصد مختص درگیری در بین مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز