خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تکریم مردم جامعه از وظایف اصلی نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۹۰۵

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه طرح مکنا گامی بلند در تکریم ارباب رجوع است، گفت: تحقق اهداف طرح مکنا، اعتبار اجتماعی ناجا را بیش از پیش افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان ، سرهنگ جعفر کردلو  معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفت و گو با ایلنا، گفت: تمرکز و تلاشی که در سال های اخیر برای مطلوب سازی و استانداردسازی رفتار و مدیریت رفتار سازمانی در کلانتری ها انجام شد، گامی بلند در جهت حرفه‌ای‌تر شدن رفتار پلیس است.

وی، اصلی ترین موضوع و هدف از اجرای طرح مدیریت کیفیت ناجا(مکنا) را خوشایند سازی محیط برای پرسنل و مردم دانست و اذعان داشت: ما در این طرح برآنیم که محیط، هم برای مردمی که به کلانتری ها مراجعه می کنند و هم برای کارکنان نیروی انتظامی خوشایند باشد به گونه ای که از بودن در آن فضا احساس راحتی و خوبی داشته باشند.

سرهنگ کردلو در خصوص اولویت های اجرای این طرح در استان زنجان، تصریح کرد: تکریم مردم از وظایف اصلی نیروی انتظامی است و کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، پلیس راهور و ... از جمله جاهایی است که مردم بیشتر به آنها مراجعه دارند که در این راستا طرح مدیریت کیفیت یا مکنا ابتدا در سطح استان در این مناطق اجرا و  در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح مکنا، فرایندی در حل و فصل کیفی و به موقع نیازهای مردمی در حوزه ماموریت های نیروی انتظامی است، گفت: کلانتری‌هایی که طرح مکنا در آن اجرا می شود باید با تجریه و تحلیل درست شاخص های این طرح، خود را به حد استاندارد و مطلوب پیش بینی شده برسانند.

وی، افزود: یکسان سازی فعالیت ها و مراحل انجام کار، ایجاد محیط زیبا، آرام و دلنشین، بهبود و ارتقای رفتار کارکنان و خلاقیت و نوآوری را از مهمترین شاخص های حوزه درونی اجرای طرح مکنا به شمار می رود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه یکسان‌سازی فعالیت‌ها و مراحل انجام کار ، ایجاد محیطی زیبا، بهبود رفتار کارکنان ، استفاده از خلاقیت و نوآوری از مهمترین شاخص های حوزه درونی اجرای طرح مکنا است. اظهار داشت : با اجرای طرح مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی ، می توان اعتبار اجتماعی پلیس را در جامعه ارتقاء داده و جامعه محوری پلیس را به مرحله اجرا در آورد.

سرهنگ کردلو، در پایان سخنان خود، بر ضرورت تجهیز کلانتری‌ها به اصول طرح مکنا و تهیه زیر ساخت های اولیه این طرح با هدف ارائه خدمات شایسته به مردم و جلب رضایت آنان تاکید کرد و گفت: اجرای هدفمند طرح مکنا گامی موثر در تعالی رفتار فردی و سازمانی بوده و بسترساز افزایش اعتماد عمومی به نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز