خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی زنجان در جمع خبرنگاران:

همه مجرمین از پتانسیل ارتکاب جرم مجدد برخوردارند/ دراستان زنجان هنوز گشت نامحسوس طراحی نکردیم

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۴۶۷

فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان، گفت: همه مجرمین از پتانسیل ارتکاب جرم مجدد برخوردارند، گفت: پرونده موضوع نامعلم در زنجان در حال رسیدگی است و اطلاعات از منظر قانون در آینده به اطلاع مردم استان می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردارعلیرضا صالحی، امروز سه‌شنبه (14ا ردیبهشت) با اشاره به تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" اظهار داشت: ماموریت مباره با قاچاق کالا اولین ماموریت پلیس در این راستا خواهد بود.

صالحی، با بیان اینکه بهره مندی پلیس از اطلاعات مردمی در این خصوص برای تحقق اقتصاد مقاومتی حائز اهمیت خواهد بود، افزود: در صدد ظهور و بروز کنترل کالای قاچاق در زنجان خواهیم بود.

وی، درادامه با تاکید بر عاملان کالاهای قاچاق و فروشندگان کالاهای قاچاق برای تخطی از قانون گفت: در استان زنجان هنوز گشت نامحسوس طراحی نکردیم و استان زنجان همه مردم گشت نامحسوس اند.

سردار صالحی، با بیان اینکه مردم پای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب ایستادگی کردند، اظهار داشت: مردم زنجان دارای اقتدای قوی به اهل بیت هستند.

فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان ، در بخشی از سخنان خود با اشاره به فرهنگسازی و نظارت خانواده در این زمینه گفت: مردم رضایت کامل از اقتدار پلیس در زنجان دارند.

وی، موضوع کم برخورداری از تجهیزات را در زنجان مهم ارزیابی و تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضا مکمل یکدیگر هستند.

سردار صالحی، با بیان اینکه همه مجرمین از پتانسیل ارتکاب جرم مجدد برخوردارند، یادآورشد: پرونده موضوع نامعلم در زنجان در حال رسیدگی است و اطلاعات دراین خصوص از منظر قانون در آینده به اطلاع مردم استان می‌رسد.

وی، بیشترین بروز مسائل بوجود آمده را در فضای مجازی مسائل اخلاقی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: پلیس تخصصی فتا در حال رصد فضاها و شبکه های اجتماعی است. روزانه پلیس فتا صدها ماموریت در این زمینه دارد.

سردار صالحی، در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات منظم توسط پلیس زنجان اظهار داشت: مردم در کمال آرامش با بالاترین سطح شعور دست به انتخاب زدند.

این مسئول انتظامی دراستان زنجان، با بیان اینکه مردم زنجان دوباره پایبندی به ارزش‌ها را ثابت کردند، افزود: نمایندگان مردم با عملکرد مطلوب باید جواب این مردم شریف را بدهند.

سردار صالحی، با بیان اینکه با اجرای طرح‌های و آموزش و بکارگیری پلیس‌های افتخاری در این راستا شاهد اقدامات مطلوب در سال‌جاری بودیم، خاطر نشان شد: تصادفات درون و برون شهری دارای کاهش چشمگیری بود و 30 نقطه از نقاط حادثه خیز زنجان اصلاح شدند.

سردار صالحی، با بیان اینکه زنجان فاقد سرقت مسلحانه و آدم ربایی و... است، تصریح کرد: استان زنجان جزو استان‌های برتر در این زمینه در سطح کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز