خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان:

اجرای طرح آمادگی دائمی جهت مقابله با حوادث در نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۱۸

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان گفت: در ایام نوروز طرحی تحت عنوان طرح آمادگی دائمی برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی از تاریخ 25 اسفند لغایت 12 فروردین ماه پیش بینی و اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرتیکاس اقبال در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که با حضور استاندار در استانداری برگزار شد افزود: در ایام نوروز طرحی تحت عنوان طرح آمادگی دائمی برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی از تاریخ 25 اسفند لغایت 12 فروردین ماه پیش‌بینی و اجرا می‌شود. 

اقبال به هماهنگی دستگاه‌ها جهت اجرای برنامه‌ها در  پایان سال اشاره کرد و گفت: ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و تشکیل شورای هماهنگی بحران در استان و شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته و جلسات متعدد تشکیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های به عمل آمده مبنی بر بارش باران در ایام نوروز لازم است اطلاع رسانی و تذکرات به مسافرین در حین رانندگی داده شود.

اقبال همکاری سایر دستگاه‌ها در ایام نوروز را مهم توصیف کرد و ابراز داشت: پلیس راه و هلال احمر نقش مهمی را در این راستا ایفا می‌کنند و با اخطاریه ها مردم در جریان قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: ارتباط مستمر کشیک‌های ادارات و تداوم وجود کشیک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نیز متذکر شده‌اند و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید کشیک هایشان را اعلام کنند.

اقبال دستور العمل معاونت اجتماعی و قوه قضاییه را مهم برشمرد و گفت: چنانچه شهرداری بتواند مکان‌های خاصی نظیر پارک و فضای سبز جهت انجام مراسم چهارشنبه آخر سال و شب عید تدارک ببیند قطعا از مواد آسیب‌زای کمتری استفاده به عمل می‌آید.

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان بیان داشت: اهتمام صدا و سیما بر انعکاس اطلاعات سنوات گذشته و یادآوری رویدادهای ناگوار جهت منع استفاده از مواد پرخطر باشد و باید والدین نسبت به تهیه مواد آسیب زا به فرزندان هوشیارانه عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز