خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:

اصفهان برای نوروز ۹۳ آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۱۸

برای آماده سازی شهر اصفهان برای ایام نوروز، از ۱۵ اسفند ماه حفاری در نقاط مختلف شهر ممنوع است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: اصفهان در سال ۹۳ علاوه بر پذیرایی از حضور گردشگران داخلی، میزبان گردشگران خارجی نیز خواهد بود؛ پس باید شهر را به گونه‌ای آماده کنیم که مه‌مان نوازی اصفهانی‌ها آشکار شود.
محسن رنجبر با اشاره به اینکه هفت حوزه اجرایی در خدمات شهری وظیفه آماده کردن اصفهان برای سال نو را برعهده دارند اظهار داشت: خدمات شهری در زمینه مدیریت پسماند، ارایه بازارهای روز، متوفیان، فضای سبز، رفع نازیبایی و جلوگیری از تکدی‌گری و ساماندهی مشاغل، زیباسازی‌های فضاهای شهری و ایمنی و مدیریت بحران برای دستیابی به شهری زیبا و مفرح برای زندگی شهروندان و مهمانان نوروزی در سال جدید فعال است.
رنجبر با اشاره به اینکه اصفهان در سال‌های گذشته نیز از سوی محیط زیست به عنوان پاکیزه‌ترین شهر کشور شناخته شده گفت: فرهنگ سازی، آموزش و مشارکت شهروندان در تحقق شهر پاکیزه نقش تعیین کننده‌ای داشته است.
رنجبر افزود: چند سالی است پس از ۱۵ اسفند اجازه حفاری و خاکبرداری در اصفهان داده نمی‌شود و امسال نیز دستورالعملی در این زمینه به شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه ارسال شده است و بر اساس آن شرکت‌های خدمت رسان که حفاری انجام می‌دهند باید حفاری‌های خود را تا ۱۵ اسفند به پایان برسانند تا بتوانیم شهری پاکیزه برای ایام نوروز داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز