خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد:

اختصاص500 میلیارد ریال برای نگهداری جاده‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۰۵۴

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در نشست با استاندار گیلان گفت: 500 میلیارد ریال برای نگهداری جاده های گیلان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، داوود کشاورزیان در نشست با استاندار گیلان که در دفتر وی برگزار شد، اظهار کرد: در نشست با نجفی توافق خوبی در خصوص نوسازی و تامین اعتبار تجهیز ماشین آلات استان گیلان صورت گرفت .

وی افزود : همچنین برای سال 96  نیز اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال برای نگهداری جاده‌های استان گیلان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور منظور شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد : خوشبختانه در روزهای آتی در بیش از 20 استان کشور شاهد بارش برف و باران و رحمت الهی خواهیم بود.

وی به آمادگی همکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: همکاران اداره کل راه و شهرسازی در سطح کشور با استعدادی بالغ بر 12 هزار نفر نیروی انسانی، 9هزار دستگاه انواع ماشین آلات نگهداری راه ها در قالب 770 راهدارخانه و 1700 اکیپ گشت راهداری آمادگی کامل برای حفظ ایمنی راه های کشور را دارند.

کشاورزیان ضمن تاکید بر عدم ترددهای غیرضرور در زمان بارش برف؛ یادآور شد: رانندگان در صورت لزوم به تردد حتما شرایط لازم و ایمن را رعایت کرده و از زنجیر چرخ و سایر ملزومات سفر استفاده کنند و سوخت کافی نیز برای وسیله نقلیه تامین شود.

گفتنی است محمد رضا نازک کار صبح امروز در نشست رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با استاندار گیلان به عنوان  مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان معرفی شد.

وی معاونت راهداری اداره کل راه و ترابری گیلان به مدت 10 سال، معاونت فنی اداره کل راه و ترابری استان گیلان به مدت 2سال، مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از سال 90 تاکنون را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز