خبرگزاری کار ایران

بارش برف و باران در ۹ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۲۵

برابر آخرین اخبار دریافتی در استانهای مازندران، گلستان، گیلان، لرستان(اکثر محورها)، اصفهان " محورهای خور و جندق "، خراسان شمالی " محورهای شیروان و چمن بید " و کرمانشاه " محور کنگاور - کرمانشاه " بارش باران گزارش شده است.

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اعلام بارش برف و باران در ۹ استان کشور از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی از بروز سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، برابر آخرین اخبار دریافتی در استانهای مازندران، گلستان، گیلان، لرستان(اکثر محورها)، اصفهان " محورهای خور و جندق "، خراسان شمالی " محورهای شیروان و چمن بید " و کرمانشاه " محور کنگاور - کرمانشاه " بارش باران گزارش شده است.

همچنین در استان های اصفهان " محورهای سمیرم - شهرضا و سمیرم - یاسوج "، خراسان شمالی " محور امین اله و گردنه اسدلی "، مازندران " ارتفاعات محور کندوان و لاریجان "، گلستان " محور توسکستان " و ارتفاعات استان سمنان، چهارمحال و بختیاری " محور کوهرنگ، گردنه های چری و شاه منصوری " بارش برف گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان توصیه کرد: با رعایت سرعت مطمئنه(سرعتی که در صورت بروز حادثه، وسیله نقلیه را کنترل کنند)، فاصله طولی، توجه کامل به جلو، رفع نقص فنی و سیستم تهویه خودرو، به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی از بروز سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

همچنین رانندگان قبل از سفر، شرایط وضعیت جوی را از طریق تلفن۸۸۲۵۵۵۵۵ و در شهر تهران تلفن ۱۲۰ مطلع و یا برای اطلاع از وضعیت جاده ای به سایت راهور ۱۲۰ مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز