خبرگزاری کار ایران

قائم مقام کمیته امداد کردستان تاکید کرد:

ضرورت مشارکت‌خیران و اقشارمختلف جامعه در برگزاری جشن‌نیکوکاری

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۹۱۱

قائم مقام کمیته امداد کردستان گفت: اکنون بیش از ۸۰ هزار نفر و در قالب ۴۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند که جهت تامین نیازهای مختلف مسکن، درمان، تحصیل، کمک هزینه ازدواج، اشتغال و سایر نیازمندی های آنان به همکاری و مشارکت خیران نیازمندیم.

به گزارش ایلنا، رضا طاهری با اعلام این مطلب افزود: جشن نیکوکاری یکی از برنامه‌های این نهاد است  که با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و در جهت فراهم کردن زمینه حمایت مادی و مالی خیران و کمک به اقشار نیازمند و تامین نیازهای آنها در آستانه سال جدید برگزار می شود.

وی افزود: جشن نیکوکاری سال جاری نیز با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی در تاریخ ۱۸، ۱۹ و۲۰ اسفند ماه در سطح مدارس، پایگاه های کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می شود.

طاهری گفت: جهت برگزاری این جشن به همراهی و مشارکت گروه‌های مختلف اجتماعی، دستگاه‌های مختلف، خیران و مسئولان نیازمند هستیم تا با فراهم کردن زمینه برگزاری جشن ملی نیکوکاری از این ظرفیت در جهت کاهش مشکلات نیازمندان استفاده شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۸۰ هزار نفر و در قالب ۴۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند که جهت تامین نیازهای مختلف مسکن، درمان، تحصیل، کمک هزینه ازدواج، اشتغال و سایر نیازمندی های آنان به همکاری و مشارکت خیران نیازمندیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از سه هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان  دارای سرپرست بیمار و زمین گیر هستند، افزود: ۲۴ هزار خانوار نیز دارای سرپرست زن هستند.

قائم مقام کمیته امداد کردستان اظهار کرد: با توجه به وجود چشمه‌های تولید فقر در سطح استان و عوامل اقتصادی و اجتماعی مختلف همواره  افرادی در چرخه حمایت این نهاد قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه این نهاد تلاش می کند که در برنامه ای هدفمند مددجویان تحت حمایت را به توانمندی برساند، افزود: پنج هزار خانوار به دلیل اشتغال زایی و یا تغییر و بهبود وضعیت زندگی در سال جاری از چرخه حمایت این نهاد خارج شده اند.

طاهری در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۱۶ هزار حامی از پنج هزار فرزند یتیم استان حمایت می کنند، افزود: سال گذشته حامیان ایتام هفت میلیارد تومان به ایتام کمک کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استفاده از روش‌های الکترونیکی و جدید جایگزین روش‌های سنتی و قدیمی جمع‌آوری کمک‌های خیران شده است، افزود: استفاده از سامانه پیامکی با استفاده از کد  #۰۸۷*۸۸۷۷*  آسان ترین و سریع ترین روش جهت کمک های خیران  به نیازمندان استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز