خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت توجه جدی مسئولین سیستم بانکی برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۶۵

در بحثاشتغال با توجه به وجود ۵هزار پرونده معرفی به بانکهای عامل برای اخذ تسهیلات اشتغالزایی ضروری است که مسئولین سیستم بانکی نسبت به تسریع در پرداخت وامهای خود اشتغالی اقدام نمایند.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به عملکرد مطلوب عمده سرفصلهای کمیته امداد استان زنجان وپیشروبودن این استان در کلیه حوزه‌های فعالیت گفت: در بحثاشتغال با توجه به وجود ۵هزار پرونده معرفی به بانکهای عامل برای اخذ تسهیلات اشتغالزایی ضروری است که مسئولین سیستم بانکی نسبت به تسریع در پرداخت وامهای خود اشتغالی اقدام نمایند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره ۵هزار پرونده معرفی شده و آماده برای اخذ تسهیلات از سوی بانکهای عامل استان، در راستای اشتعالزایی افراد آموزش دیده در استان، گفت: این تعداد پرونده با بی‌اقبالی مدیران بانکی برای پرداخت تسهیلات به مددجویان آموزش دیده مواجه شده است.
بهرام ولیزاده امروز(۱۰ اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های استان زنجان، به مناسبت هفته احسان ونیکوکاری، با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد اظهار داشت: ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد به دستور امام راحل تاسیس شد.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به عنوان دومین نهاد انقلاب توجه به اقشار نیازمند را در دستور خود قرار داده است، افزود: کمیته امداد بازوی نظام جمهوری اسلامی در مدیریت ورود افراد نیازمند به چرخه اشتغال است.
ولیزاده با اشاره به جایگاه کمیته امداد در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و… در اذهان جامعه، افزود: کمیته امداد در مسائل فرهنگی جامعه و در سطح کلان در مسائل اقتصادی و سیاسی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
مدیر کمیته امداد استان زنجان به ظرفیتهای موجود در کمیته امداد در راستای همراهی با نظام در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامنی ایران و دستگیری از نیازمندان جامعه اشاره کرد و گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد گسترده حمایتی به عنوان الگوی بسیاری از کشورهای اسلامی در کمک به نیامندان مطرح است.
وی به مقوله فقر و اقدامات کمیته امداد در این راستا اشاره کرد و یادآور شد: باید مساله فقر با بهره گیری از ظرفیت دستگاه‌های مختلف مدیریت شود.
ولیزاده به تلاش دشمن در تحریم اقتصادی بر علیه نظام جمهوری اسلامی و فشار بر اقشار نیازمند جامعه اشاره کرد و افزود: با توجه به نامگذاری سال به عنوان حماسه اقتصادی کمیته امداد در راستای مقابله با فشارهای اقتصادی بر مددجویان گامهای بلندی برداشته است.
این مقام مسئول در ادامه به برنامه‌های هفته نیکوکاری در استان اشاره کرد و گفت: در همین راستا جشنواره نیکوکاری با شعار «توانمندی خانواده‌ها با حضور پرنشاط نیکوکاران» در بیش از ۱۳۶۷ پایگاه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشن در سه روز متوالی روزهای(۱۴،۱۵ و ۱۶ اسفند) برگزار خواهد شد، خاطرنشان ساخت: در اولین روز جشنواره نیکوکاری دانش آموزان در کمک به نیکوکاران مشارکت خواهند کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با هفته نیکوکاری و در راستای کمک به نیازمندان محلات با محوریت مساجد هفت مرکز نیکوکاری در استان زنجان افتتاح می‌شود.
به گفته ولیزاده در روز(۱۵ اسفند) جشن نیکوکاری در مساجد و اماکن عمومی و در روز(۱۶ اسفند) در مصلاهای نماز جمعه برگزار خواهد شد.
وی در ادامه از افتتاح هفت مرکز نیکوکاری در مساجد استان زنجان خبر داد و افزود: دیدار با امام جمعه و استاندار زنجان، غبار روبی مزار شهدا و دیدار مدیران با خانواده‌های مددجویان از دیگر برنامه‌های این ایام است.
وی همچنین به اجرای طرح طا‌ها تا پایان امسال خبر داد و یادآور شد: در استان زنجان ۱۹۵۰ یتیم زیر ۱۸ سال وجود دارد که در قالب این طرح بیمه خواهند شد.
ولیزاده در پایان، تعداد خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان، را ۲۱ هزار و ۸۴۶ نفر عنوان کرد و افزود: این افراد از خدمات کمیته امداد در قالب ۳۵ سرفصل بهره‌مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز