خبرگزاری کار ایران

غلامعلی رجایی:

اگر ایستادگی‌های آیت‌الله هاشمی نبود، برجام به نتیجه نمی‌رسید

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۸۳۸

مشاور مرحوم آیت‌الله هاشمی گفت: اگر ایستادگی‌های آیت‌الله نبود، برجام به نتیجه نمی‌رسید

به گزارش ایلنا، غلامعلی رجایی که در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در زنجان حضور یافته بود با اشاره به اقدامات و خدمات آیت‌الله هاشمی در عرصه های مختلف توسعه و آبادانی کشور اظهار کرد: تاسیس دانشگاه آزاد و تلاش برای راه‌اندازی مترو در ایران از جمله خدمات ماندگار آیت‌الله بود.

وی با اشاره به تدوین تفسیر 52 جلدی راهنما که برگرفته از یادداشت‌های آیت‌الله هاشمی است، متذکر شد: خدمات آیت‌الله هاشمی در زمینه تفسیر قرآن نیز ستودنی است.

رجایی پایان جنگ 8 سال جنگ تحمیلی را از اقدامات مهم آیت‌الله هاشمی برشمرد و اظهار کرد: اگر آیت‌الله هاشمی جنگ را ختم نمی‌کرد معلوم نبود انتهای آن به کجا می‌رسید.

وی با اشاره به فعالیت‌های دولت سازندگی پس از جنگ گفت: با وجود خزانه خالی، ویرانی زیرساخت‌ها، روابط نامناسب با کشورهای منطقه و اروپایی پس از جنگ، آیت‌الله هاشمی با درایت خود کشور را اداره کرد و کشور را در مسیر توسعه و آبادانی قرار داد. همچنین اگر ایستادگی‌های آیت‌الله هاشمی نبود، برجام به نتیجه نمی‌رسید.

وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی متذکر شد: در نگاه آیت‌الله هاشمی، نظامی مانا است که پایه‌های آن بر اقتدار مردم استوار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز