خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان خبر داد:

فرسودگی 50 درصد از ناوگان امدادی جمعیت هلال‌احمر گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۷۳

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از فرسودگی 50 درصد از ناوگان امدادی جمعیت هلال‌احمر گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط جمعیت هلال‌احمر در حادثه برف اخیر در استان اظهار کرد: تعداد پنج عملیات توسط جمعیت هلال‌احمر در گیلان انجام شده است.

مهدی ولی پور از انتقال 10 بانوی باردار به مراکز درمانی در بارش برف اخیر توسط این جمعیت در استان خبر داد و بیان کرد: انتقال دو بیمار قلبی، چهار بیمار دیالیزی، یک نفر به دلیل سقوط از ارتفاع و هفت مورد شکستگی به مراکز درمانی انجام شده است.

وی به عملیات رهاسازی و نجات یک‌هزار و 684 خودروی در راه مانده در بارش برف اخیر در گیلان اشاره کرد و افزود: 24 مورد انتقال مصدومان به مراکز درمانی را داشتیم.

ولی‌پور با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر گیلان به 69 نفر در بارش برف اخیر خدمات سرپایی ارائه کرده است، تصریح کرد: بین 309 خانوار در 9 روستای شهرستان‌های لاهیجان و رودبار اقلام اضطراری از طریق امداد هوایی توزیع شده است.

وی به توزیع 280 بسته مواد غذایی اضطراری در بارش برف اخیر در گیلان اشاره کرد و گفت: 98 مورد اسکان اضطراری در شهرستان‌های رشت و رودبار انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با اشاره به اینکه بارش برف اخیر بدون آسیب‌دیدگی جانی برای مردم و مسافران در مسیر به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: تعداد 343 نفر از امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر استان در قالب 68 گروه با استفاده از 32 دستگاه خودروی امدادی در مدت مذکور خدمات‌رسانی کردند.

وی  با بیان اینکه حدود 50 درصد از ناوگان امدادی جمعیت هلال‌احمر گیلان دچار فرسودگی است، اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که پیش‌بینی شده، بتوانیم در کمترین زمان ممکن با حمایت نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و استاندار مشکل مذکور را برطرف کنیم.

ولی‌پور یادآور شد: در بارش برف اخیر تعداد 12 خودروی کمک‌دار توسط جمعیت هلال‌احمر گیلان در اختیار دستگاه‌های خدمات‌رسان برق، گاز و اورژانس گذاشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز