خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد:

ولایتی می‌گفت همیشه گوش به‌فرمان هاشمی‌ام/ آیت‌الله هاشمی ریش را ملاک آخوندی نمی‌دانست

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۸۳

معاون پارلمانی دانشگاه‌آزاد گفت: آیت‌الله هاشمی در پاسخ به یکی از دوستان که یکی از شاخص‌های آخوندی را ریش دانسته بود گفته بود ریش هیچ موقع ملاک آخوندی نیست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، تیمورعلی عسکری در آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد واحد یاسوج گفت: بیش از ۱۰۰ مرکز رشد، پنج میلیون فارغ‌التحصیل و رشد و توسعه دانش‌بنیان از برکات دانشگاه آزاد است.

وام‌دار هیچ گروه سیاسی نیستیم

وی با بیان اینکه دانشگاه‌آزاد وامدار هیچ جریان سیاسی در کشور نیست، اظهارداشت: ما وام‌دار هیچ گروه سیاسی نیستیم و هیچ دخل و تصرفی هم در جریانات سیاسی نخواهیم داشت.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد تاکید کرد: این دانشگاه با تشکل‌های سیاسی براساس دستورالعمل شورای دانشگاه همکاری می‌کند.

آیت‌الله هاشمی مستشار انقلاب بود

علی عسکری با تشریح صفات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی(ره)، خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی مستشار انقلاب بود و با راه‌اندازی دانشگاه آزاد نشان داد شخصیتی ژرف‌اندیش است.

وی گفت: فقدان ایشان یک خلاء بود که رهبر انقلاب با ژرف‌اندیشی، علی ولایتی را جانشین این یار دیرین خود کرد.

همیشه گوش به فرمان آیت‌الله هاشمی بوده و هستیم

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد با ذکر خاطره‌ای از حضور ولایتی در انتخابات نهم ریاست‌جمهوری، ادامه داد: به آقای ولایتی زمان انتخابات گفتم اگر آیت‌الله هاشمی بخواهد کاندیدا شود شما بپذیرد که کنار بروید و ایشان نیز گفتند ما همیشه گوش به فرمان آیت‌الله هاشمی بوده و هستیم.

ولایتی می‌گفت همیشه گوش به‌فرمان هاشمی‌ام/ آیت‌الله هاشمی ریش را ملاک آخوندی نمی‌دانست

امام(ره) تفاوتی بین آیت‌الله و فرزندانش قائل نبود

علی عسکری به ویژگی‌های خاص شخصیتی آیت‌الله هاشمی اشاره و اظهارداشت: امام(ره) بین آیت‌الله هاشمی و فرزندانش هیچ تفاوتی قائل نبود.

هاشمی امیر کبیر انقلاب بود

وی هاشمی را امیر کبیر انقلاب دانست وافزود: هاشمی در پاسخ به یکی از دوستان که یکی از شاخص‌های آخوندی را ریش دانسته بود گفته بود که ریش هیچ موقع ملاک آخوندی نیست. عقل باید استوار باشد که من آن را  دارم.

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج هم در این آئین از غلامرضا تاج‌گردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان سردار سیاست یاد کرد.

آرمین محمودی گفت: تاج‌گردون سردار سیاست و زارعی سردار اقتصادی استان بوده‌اند که می‌توانند نقش به‌سزایی در توسعه دوچندان دانشگاه داشته باشند.

وی افزود: عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس نیز سردار جنگ و جبهه‌های اقتصادی و عمرانی کهگیلویه و بویراحمد است.

بگفته وی، دانشگاه آزاد باید با توجه به یک دید فراجناحی و البته با حضور سیاسیون راه جدیدی را دنبال کند.

در پایان این آیین آرمین محمودی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد یاسوج منصوب و از خدمات حجت‌الاسلام علی آل‌بویه تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز