خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی مرکز جامع توانبخشی و مرکز جامع نگهداری معلولین ذهنی در شهرستان لامرد

کلنگ مرکز جامع توانبخشی و مرکز جامع نگهداری شبانه روزی معلولین ذهنی در شهرستان لامرد به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، با حضور نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار لامرد، مدیرکل بهزیستی استان فارس و جمعی از مدیران دستگاه های اداری و تعدادی از معلولین؛ کلنگ مرکز جامع توانبخشی و مرکز جامع نگهداری شبانه روزی معلولین ذهنی در شهرستان لامرد به زمین زده شد.

کاظم زاده رئیس اداره بهزیستی لامرد با بیان اینکه ۲۶۰۰ معلول تحت پوشش بهزیسیتی لامرد داریم، گفت: معلولین از مرکز جامع توانبخشی و مرکز جامع نگهداری  شبانه روزی معلولین ذهنی در شهرستان لامرد محروم بودند که برای شنوایی سنجی و بینایی سنجی و سایر خدمات درمانی مجبور بودند به شهرهای دیگر مراجعه کنند که هزینه های زیادی به خانواده های معلولین تحمیل می‌شد و کمک زیادی با راه اندازی این مرکز به معلولین خواهد شد.

وی با بیان اینکه انشاالله خیرین دیگری به احداث مراکز جامع توانبخشی اقدام کنند، اضافه کرد: مرکز جامع توانبخشی و مرکز جامع نگهداری شبانه روزی معلولین ذهنی در دو مجموعه مجزا با زیربنای ۱۰۴۸ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان توسط خیر محترم  با تمامی تجهیزات احداث می شود.

کاظم زاده در ادامه از شهرداری لامرد خواست که نسبت به مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین اقدام کنند.

در ادامه این مراسم موسوی مدیرکل بهزیستی استان فارس ضمن تبریک دهه فجر و تقدیر از فعالیت کاظم زاده رئیس اداره بهزیستی لامرد، گفت: ما حقیقتا از ۱۲ مدیر بهزیستی خانم در سطح استان راضی هستیم.

وی با تقدیر از این خیر در احداث این مرکز جامع که گفته شده است نامی از او برده نشود، بیان کرد: یکی از اهداف انقلاب، تحقق عدالت اجتماعی در کشور بود و ایجاد بسترسازی مناسب برای مشارکت همه ی اقشار و توزیع عادلانه امکانات از اهداف عدالت اجتماعی است.

کد خبر : ۴۵۵۸۳۸