خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار و مسئولان استانی؛

مراسم گلبانگ انقلاب در دبیرستان دخترانه فرزانگان سنندج برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۴۹۲

مراسم گلبانگ انقلاب صبح امروز با حضور استاندار کردستان و مسئولان استانی در دبیرستان دخترانه فرزانگان سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رشید قربانی اظهار داشت: حکومت‌های  سلسله قاجار و پهلوی با بیش از 200 سال عرصه‌ حاکمیتی، روحیه ناتوانی و موفق نشدن در ذهن مردم ایران ایجاد کرده بودند.

وی افزود: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دارای سه ویژگی مهم یعنی  اعتماد به خدا، مردم و خود بودند و توانستند همین اعتماد را در مردم ایران ایجاد کنند و تأثیر بسیار زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان به تأثیر اعتماد و اراده مردم اشاره کرد و ابراز داشت: ملتی که اعتمادبه‌نفس داشته باشد هر سدی را می‌تواند زیر پا بگذارد و در جامعه ما با ظهور انقلاب اسلامی اعتمادبه‌نفس در بین مردم ایجاد شد که نتایج آن موفقیت در بسیاری از عرصه‌های هسته‌ای ، سلول‌های بنیادی ، نظامی و علم و فناوری است.

قربانی گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی که هم در عرصه داخلی و هم عرصه بین‌المللی مؤثر بوده است، خودباوری مردم ایران است.

وی به نقش خودباوری مردم در مبارزه با دشمن اشاره کرد و افزود: مردم ایران توانستند با تکیه‌بر خودباوری بر تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیروز شوند.

در این مراسم هم‌زمان با سراسر کشور زنگ گلبانگ انقلاب به صدا درآمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز