خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستانY

مردم پایبندی خود را به اصول و آرمان‌های انقلاب و نظام اعلام کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۳۸

مردم ایران اسلامی در میدان‌های مختلف، پایبندی خود را به اصول و آرمان‌های انقلاب و نظام اعلام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: مردم ایران اسلامی در میدان‌های مختلف، پایبندی خود را به اصول و آرمان‌های انقلاب و نظام اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سردار محمد قنبری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم خرم آباد در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اهمیت حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کردند که هرسال حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم تر از سال قبل است.

وی ادامه داد: اهمیت حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل آن است که هر روز ارزش‌های انقلاب در جهان بیش از گذشته شناخته و معرفی می شود.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه ملت ایران همواره در راستای پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب و حفاظت از خون پاک شهدا در صحنه بوده‌اند، یادآور شد: مردم ایران اسلامی در میدان مختلف پایبندی خود را اصول و آرمان‌های انقلاب و نظام اعلام کرده‌اند.

سردار قنبری با بیان اینکه مردم لرستان امروز نیز سرافرازتر و پرشورتر از ۳۶ سال گذشته در راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند، افزود: امروز با حضور حماسی ملت صلابت نظام جلا داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر قاطعیت و عزت و اقتدار نظام را به قدرت های پوشالی غرب و شرق نشان خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام تمهیدات امنیتی و انتظامی برای راهپیمایی امروز مردم استان اندیشیده و اجرایی شده است، افزود: همچنین محدودیت های ترافیکی نیز پیش از این اطلاع رسانی شده است.

سردار قنبری یادآور شد: خانواده نیروی انتظامی استان لرستان نیز امروز با نظم و اقتدار در این راهپیمایی همپای مردم حضور پیدا کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز