خبرگزاری کار ایران

تجلیل از ایثارگران بهزیستی لرستان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۲۳۳

در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشنی با حضور مدیرکل و پرسنل بهزیستی لرستان برگزارشد و از رشادت ها و دلاوریهای ایثارگران این اداره کل تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، در این مراسم که در فضایی بسیار صمیمی و با حضور «دکتر اسداله حیدری» مدیرکل ، معاونین و کارکنان اداره کل در سالن اجتماعات ستاد بهزیستی لرستان برگزار شد از نمایندگان خانواده شهدا ، آزادگان و ایثارگران تجلیل بعمل آمد.

مدیرکل بهزیستی لرستان در این مراسم با تبیین ویژگی ها و توانمندی های جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته افزود :علیرغم فشارهای همه جانبه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری ، از ابتلای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ، خوشبختانه در زمینه  تمام مسائل علمی و فنی به ویژه علوم هسته ای پیشرفتهای بسیاری داشته ایم و این موضوع با تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و سایر دلسوزان نظام میسر شده است.

در ادامه این مراسم مدیرکل بهزیستی لرستان از «کرم رضا یاراحمدی» آزاده و رزمنده 8 سال دفاع مقدس «فرانک رباطی» خواهر شهید و «عصمت دریکوند» بسیجی و از ایثارگران جنگ تحمیلی ، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تقدیر کرد.

هم چنین در این مراسم به میمنت روز 22 بهمن سال 57، به قید قرعه به 22 نفر از کارکنان بهزیستی جوایز نقدی اهدا شد و در پایان مراسم گروه موسیقی خایدآلو به سرپرستی آقای کیهان نژاد به اجرای موسیقی مقامی و حماسی محلی لرستان پرداختند و لحظات شاد و مفرحی را رقم زدند.

*** شرکت مدیرکل و کارکنان بهزیستی لرستان در مراسم غبارروبی لاله ها 

همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر مدیرکل و کارکنان بهزیستی لرستان با قرائت فاتحه و نثارگل یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را در جشن سی و هفت سالگی انقلاب گرامی داشتند.

در این مراسم دکتر اسداله حیدری مدیرکل و جمع کثیری از معاونین و کارکنان بهزیستی لرستان با حضور درگلزار شهدای بهشت رضای خرم آباد در مراسم غبارروبی لاله ها شرکت کردند.

این مراسم که در فضایی معنوی برگزار شد مدیرکل و کارکنان بهزیستی با نثار گل و عطرآگین کردن قبور مطهر شهدا با گلاب ناب و با قرائت فاتحه یادو خاطره دلاورمردیها و رشادتهای این شهدا را گرامی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز