خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان خبرداد:

اجرای 250 برنامه فرهنگی در دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۴۴۸

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: در دهه مبارک فجر 250 برنامه فرهنگی با همکاری نهاد ها در سطح استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد جولایی امروز در مجمع هیات ورزش های نابینایان و کم بینوایان در سنندج ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: در دهه مبارک فجر 250 برنامه فرهنگی با همکاری ارگان و نهاد ها در سطح استان وشهرستان ها اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 12 میلیارد و 600 میلیون تومان برای پروژه ها هزینه شده است گفت: قریب به اتفاق این مبالغ در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاد و اکثر پروژه ها در مرحله نهایی به سر می برند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه 15 پروژه در دهه مبارک فجر افتتاح می شود عنوان کرد: با تخصیص اعتبارات مقرر شد پروژه سالن 6 هزار نفری در شهریور ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

وی به جایگاه حقیقی ورزش نابینایان و کم بینایان در استان اشاره کرد و گفت: در یک مقطع زمانی قهرمانانی در رشته های گل بال، دو و میدانی و شنا نیز موقعیت و جایگاه مطلوبی داشتند اما اکنون شاهد فاصله ورزش نابینایان هستیم که امید است با در اختیار گذاشتن خانه نابینایان کاستی ها رفع شوند.

جولایی خاطر نشان کرد: شرایط ایجاب می کند در هر شهرستان رئیس هیات در جهت ارتقا و بهبود عملکرد ورزش نابینایان و کم بینایان انتخاب شود.

وی به تعامل هیات رئیسه با سایر نهاد و ارگان ها اشاره کرد و گفت: با برخی از نهاد ها علی الخصوص آموزش و پرورش همچنین نیروی انتظامی و سپاه مشارکت انجام گیرد چرا که به لحاظ امکانات غنی می باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ابراز داشت: هیات انتخابی باید با ورزشکاران و پیشکسوتان همراه باشد و نقش کمک کننده و فعالی را ایفا کند چرا که تربیت بدنی وظیفه نظارت و هیات پاسخگویی را بر عهده دارد.

شایان ذکر است در ادامه هوشنگ شریعتی با کسب 16 رای برای چهار سال به عنوان رئیس ورزش نابینایان و کم بینایان انتخاب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز