خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان:

ورزش بیجار برای رشد و شکوفایی نیاز به برنامه‌ریزی بیشتری دارد

کد خبر : ۲۱۱۹۲۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: ورزش بیجار برای شکوفایی و رشد، به مدیریت و برنامه‌ریزی بیشتری نیاز دارد.

به گزارش ایلنا از کردستان، حامد جولایی در نشست هماهنگی با هیات های ورزشی بیجار با تشریح اعتبارات تخصیص یافته از محل ماده ۸۸ برای حمایت از هیات های ورزشی افزود: حدود ۶۰ درصد اعتبارات ورزش استان در شهرستان ها هزینه می‌شود.

وی با اشاره به عدم حضور ورزشکاران بیجاری در بازی های آسیایی در چهار سال اخیر گفت: نیاز است بانک اطلاعاتی کاملی از وضعیت ورزش شهرستان بیجار تهیه شود تا امکان برنامه ریزی بهتری فراهم شود.

جولایی از اختصاص اعتبار برای برگزاری مسابقات و رقابت های ورزشی خبر داد و گفت: رقابت های قهرمانی در شهرستان بیجار ضعیف است و هیات های ورزشی در این زمینه باید تلاش بیشتری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان همچنین در خصوص وضعیت آبرسانی به چمن پیست اسکی روی چمن بیجار گفت: موضوع در دست بررسی است و قرار است در نشستی موضوع انتقال آب حاشیه پیست مورد بررسی و با کار کارشناسی کامل اقداماتی صورت گیرد.

وی در خصوص تعمیر و بازسازی استخر سرپوشیده شنا بیجار نیز گفت: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از سوی نماینده بیجار در مجلس جذب شده است و در سال ۱۳۹۴ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان بیجار گفت: نگاه باشگاه های ورزشی باید به سوی جذب حمایت های مالی و دیگر پشتیبانی های بخش خصوصی باشد و فعالیت های ورزشی در جهت مردمی شدن بیشتر حرکت کند.

بیژن زندیه در نشست هیات های ورزشی شهرستان بیجار با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به تشریح وضعیت فعلی ورزش شهرستان بیجار گفت: مقوله ورزش دارای ابعاد گسترده ای است و نیاز به برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر دارد.

وی به لزوم توجه باشگاه های ورزشی به جذب و جلب همکاری های مختلف بخش خصوصی و حمایت های مردمی اشاره کرد و خواستار فعالیت روسای هیئت های ورزشی در راستای تشریک مساعی و تعامل با همدیگر و استفاده از توان مالی، امکانات و فضاهای ورزشی موجود شد.

فرماندار شهرستان بیجار به مشکلات مالی پیش آمده ناشی از کاهش فعالیت و قیمت سنگ معادن منطقه پرداخت و افزود: هیات های ورزشی باید نگاه خود را از دولت به سوی حمایت های مردمی و بخش خصوصی هدایت کند.

زندیه در پایان به بعضی انتظارات بحق مردم از جامعه ورزشی شهرستان بیجار اشاره نمود و گفت: ورزشکاران این شهرستان در گذشته و حال حاضر، موفقیت های زیادی در سطح استانی و کشوری بدست آورده اند و این انتظاربا حمایت بیشتر از هیات ها همچنان باید به نحو شایسته ای حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز