خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا تاکید کرد:

تلاش و کار مضاعف در کنار مردم و با مردم

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۶۳۵

فرماندار صومعه‌سرا بر تلاش و کار مضاعف در کنار مردم و با مردم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، علی فتح‌الهی در اولین جلسه مشترک با بخشداران و کارکنان فرمانداری صومعه سرا که در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت بمناسبت شهادت جمعی از آتش‌نشانان شجاع کشور در حادثه پلاسکو اظهار داشت: همه ما در غالب یک تیم هستیم و باید بصورت منسجم به مردم خدمت کنیم و بدور از هرگونه حاشیه و با در نظر گرفتن خداوند متعال فقط خدمت به مردم را در سرلوحه کار داشته باشیم.

وی بر تلاش و کار مضاعف در کنار مردم و با مردم تاکید و بیان داشت :من معتقد به پشت میز نشینی نیستم و باید با رفتن به روستاها و مناطق مختلف از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و حل نمود.

فرماندار صومعه سرا ملاقات مردمی را در تمام ایام هفته دانست و تاکید کرد :درب اتاق فرماندار بروی همه باز است و این موضوع برای خانواده شهدا، جانبازان ، ایثارگران ، فرهنگیان، دهیاران در مواقع ضروری بصورت ویژه خواهد بود.

فتح الهی از زحمات اسمعیل پور  تشکر و قدردانی کرد وافزود امیدوارم بنده جایگزین خوبی برای وی باشم.

وی از تلاش برای مردم واولویت قرار دادن آنها در امور سخن گفت واظهار داشت امیدواریم با تعامل خوب که با نماینده شهرستان برقرار خواهیم کرد مشکلات شهرستان را حل کنیم.

فرماندار صومعه سرا روسای ادارات را در حل مشکلات شهرستان یارو یاور فرمانداری دانست و گفت در سرکشی از روستها ومناطق محروم رییس اداره مربوطه باید حضور جدی داشته باشد.

فتح الهی بوروکراسی اداری را در حل مشکلات مردم یک مشکل دانست و افزود: مردم نباید در پروسه کارهای اداری معطل شوند و یا نامه نگار بیهوده و بی‌اثر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز