خبرگزاری کار ایران

به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود؛

مسابقه بزرگ دوی صحرانوردی با حضور 30 استان کشور

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۳۷۱

مسابقات دوی صحرا نوردی قهرمانی بزرگسالان کشور ، گرامیداشت دهه فجر با حضور نفرات برتر از سراسر کشور در فاز تجارت و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، در راستای اجرای طرح‌های حمایتی از ورزش پایه کشور و جوانان ورزشکار همراه با توسعه توریسم ورزشی و ورزش‌های ساحلی و آبی، بزرگترین مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی بزرگسالان کشور، گرامیداشت دهه فجر با حضور نفرات برتر از سراسر کشور در فاز تجارت و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش بر اساس توافقات انجام شده فی مابین این سازمان و فدراسیون دو و میدانی کشور بزرگترین مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش آقایان به مدت یک روز در تاریخ 30 دی ماه سال‌جاری در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود و در این دوره از رقابت ها بیش از 150 دونده از 30 استان کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

لازم بذکر است سازمان منطقه ازاد انزلی در سال‌جاری میزبانی مسابقات متعددی در سطح ملی و بین‌المللی را برعهده داشته است و همچنین نسبت به احداث طرح های زیرساختی مختلفی در حوزه ورزش و همچنین بازسازی زمین های ورزشی منطقه و حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی محدوده این منطقه اقدام کرده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز