خبرگزاری کار ایران

اظهار امیدواری چمران برای سرنگونی وهابیت در عربستان

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۸۵۲

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه هر روز دشمنان با یک بهانه به کشور هجوم می‌آورند گفت:باید مواظب باشیم و مسیر ولایت فقیه و رهبری را رها نکنیم.

به گزارش ایلنا از رشت،مهدی چمران پیش از ظهر امروز در همایش بصیرت, ولایتمداری و روح عاشورایی که در سالن اجتماعات بانک صادرات این شهر برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم شکل گرفته است اظهار کرد: هرموقع مردم در صحنه‌ها ورود کنند تمام اقدامات به نتیجه می‌رسد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قیام خونین ۱۵ خرداد در سال ۴۲ پس از عاشورای حسینی(ع) بود و تمام هیأت‌های مذهبی گیلان در مسجد حاج ابوالفتح یک حرکت عظیم مردمی را شکل دادند یادآورشد: دو روز پس از آن قیام خونین ۱۵ خرداد شکل گرفت و در ۲۲ بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) به پیروزی رسید.

وی با تصریح براینکه آرزوی غرب ایجاد اختلاف بین مردم ایران و کشورهای منطقه است و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند،گفت: انقلاب اسلامی خط جدیدی را در دنیا باز کرده که تمام کشورهای استکباری در مقابل آن صف آرایی کردند.

چمران با بیان اینکه یک وجب از خاک ایران در دوران دفاع مقدس به دست عراق نیفتاد گفت: صدام به زباله دان تاریخ پیوست و ملت ایران مقتدر ماند.

وی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال این بودند که کشوراز داخل فروپاشی شود بیان داشت: از سال ۸۰ به‌دنبال این بودند که به نظام ضربه بزنند..

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بسیاری از کشورها از انقلاب اسلامی الگو می‌گیرند بیان کرد: امروز دشمنان متحد شده‌اند تا مسلمان کشی را آغاز کنند.

وی انتخابات ۸۸ را یک انتخابات پرشور عنوان واظهارکرد: ۴۰ میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند که این موضوع کم سابقه‌ای بود.

چمران با بیان اینکه مقام معظم رهبری کشتی طوفان زده را به مقصد رسانید بیان کرد: روز ۱۶ آذر فتنه‌گران به تصویر مبارک امام(ره) توهین کردند و این مسئله اصلاً برای ما قابل تحمل نبود.

وی اظهار کرد: دشمنان به‌دنبال این هستند که ما را از اعتقادات خود تهی کنند ولی آنچه ما را پیروز می‌کند اعتقادات درونی و تشیع راستین ما است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر بخواهیم کمی سستی کنیم کلاه سر ما می‌رود ابراز امیداوری کرد: روزی قدس آزاد می‌شود و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که وهابیت در عربستان حاکم نباشند.

وی با تاکید بر اینکه باید مواظب باشیم و مسیر ولایت فقیه و رهبری را رها نکنیم بیان کرد: هر روز دشمنان با یک بهانه به کشور هجوم می‌آورند ولی موفق نخواهند شد.

رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی برپایه تفکر دینی بنا شده است بیان کرد: اعتقادات مکتبی و اسلامی ملت ایران به ظهور رسید و منجر به پیروزی انقلاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز