خبرگزاری کار ایران

غفوری فرد در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

اسرائیل در حدی نیست که بتواند ایران را تهدید کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۱۲۹

حسن غفوری فرد با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هم وزن ایران نیست و جایی در معادلات دیپلماتیک هسته‌ای بین ایران و ۱ + ۵ ندارد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هم‌وزن ایران نیست و جایی در معادلات دیپلماتیک هسته‌ای بین ایران و ۱ + ۵ ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن غفوری فرد در ارتباط با تهدیدهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم ما همواره نشان دادند ۲۲ بهمن را روز جشن ملی خود می‌دانند و با همه وجود به آن اعتقاد دارند. آنچه اهمیت دارد این است که هر زمان تهدید‌ها بیشتر شد حضور مردم در این راهپیمایی پررنگ‌تر شد.

رییس سازمان تربیت‌بدنی با یادآوری حمایت‌های مردم در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: آن زمان هر وقت عراقی‌ها اعلام می‌کردند ما قصد بمباران ایران را داریم یا آمریکایی‌هایی که اعلام می‌کردند گزینه‌ها روی میز است٬ شما حضور مردم را پر رنگ‌تر و بیشتر می‌بینید. به عقیده من آمریکا راه اشتباه می‌رود چراکه تصور دارد با تهدید می‌تواند این مردم را به تسلیم وادارد اتفاقا هر زمان تهدید‌ها بیشتر شد اتحاد مردم نیز بیشتر شده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: ایشان فرمودند مردم ما به هیچ وجه تحت تاثیر این تهدید‌ها قرار نمی‌گیرد. بنابراین اسرائیل از معادلات تهدیدی ما خارج است و در حدی نیست که بتواند ایران را تهدید کند.

وی افزود: یک زمانی رژیم صهیونیستی به تهدید کشورهای عربی اقدام می‌کرد اما امروز با رویدادی مانند جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و یا‌ آنچه همین چند هفته قبل توسط نیروهای حزب‌الله لبنان اتفاق افتاد، نشان داد اسرائیل نمی‌تواند برای ایران خطری محسوب شود و اصولا از معادلات ما خارج است.

وی با بیان اینکه دیگر نباید بحثرژیم صهیونیستی را در معادلات ایران و۱ + ۵ بیان کنیم، خاطر نشان کرد: به نظر من اسرائیل حقیر‌تر از آن است که بتواند کوچک‌ترین خطری داشته باشد و مقام معظم رهبری هم فرمودند که اگر رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین اشتباهی انجام دهد با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد شد.

غفوری‌فرد در انتها بیان کرد: امروز بحثبین ایران و ۵ قدرت جهانی به اضافه آلمان که یکی از قدرت‌های اقتصادی اروپاست جریان دارد، بنابراین مانند تشک کشتی که هم وزن‌ها با یکدیگر آورد می‌کنند این قدرت‌ها به همراه ایران در حال گفت‌وگو هستند و باید معادلات را در این سطح ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز